Recenze (538)
Absolvent (1967)
Humáč..
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Pár dobrých fórů, ty vám ale film neudělají..
Advokátka Věra (1937)
Jelikož pracuji v advokátní kanceláři, dávám 4. Jinak by to byly tak 3.. :-)
Agent v sukni 2 (2006)
HA HA HA
Alenka v říši divů (2010)
Fajn společnost, křehoučký popcorn, vychlazená coca-cola, jenom ten film tu pohodu tak trochu kazil... :)
Alibi na klíč (2017)
Příjemné překvapení. 4*.
American Crime Story - Lid versus O. J. Simpson (2016) (série)
Seriál je obdivuhodně věrný realitě, pokud se týká procesu s O.J., a to dokonce i včetně vzhledu jednotlivých aktérů soudního procesu. Co je však naprosto mimo, je ztvárnění O.J. V seriálu je to mladý blbeček. Reálně mu bylo v době procesu 47 let, a když se podíváte na rozhovor, který poskytl po procesu, je to naprosto někdo jiný než podle seriálu. Herecky excelují zejména oba černí právníci. Slabší 4*.
Americká krása (1999)
Kevin Spacey opravdu skvělej hereckej výkon! Kvůli němu jsem uvažoval dát i tu hvězdičku! Ale ten scénář je tak "výraznej" (= výrazně o ničem), že ho převálcuje -> takže nic... :)
Americký sniper (2014)
1,5*. Pěkný válečný film brzdí scény z domova. A taky nic nového pod sluncem: souboj dvou elitních sniperů..
Amistad (1997)
Silný příběh otroků z lodi Amistad, kvůli kterému film dokoukáte. Jinak film hraničí s patosem, a chvílema si říkáte, jestli to není až parodie.