Recenze (234)
Caddyshack (1980)
Jednu * za ,,hovno´´ v bazénu, ale jinak je to jalový...
Kick-Ass (2010)
HNUS A TRAPNOST!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Něco tak neskonale blbého jsem dlouho neviděl. Absolutní dno.
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Hnusný, zasraný (většinou černý) socky a opice, vyžraný a nechutný amíci co stále křičí ,,Bože!´´ a ,,Děkuji Ti Ježíši´´. Je mi z toho na blití.
Amadeus (1984)
Čert vem věrohodnost. Mě to přišlo ale úplně dementní (jako hlavní postava). Jediným kladem je výprava, ale to na dobrý film nestačí.
Hotel Adlon (2013) (seriál)
Možná že to byl v celku dobrý miniseriál, dle zdejších komentářů, ale první díl mě tak neskutečně nudil a chvílemi iritoval, že jsem to vypnul po necelé hodině a už tomu nedal šanci. Zcestná dobová telenovela mě nestačila zkrátka zaujmout. To takový Downton nebo Selfridge je zcela jiný šálek kávy, vlastně čaje o páté (a to je asi také ten problém)...
Prokletý ostrov (2010)
Dlouhé a nudné. Díky, už nechci.
Počátek (2010)
Když u filmu usnu, tak to není dobrý...
Čupakabra (2013) (TV film)
Estrada or Nada! Příšerné efekty se daly čekat, ale nejvtipnější byly záběry na motorce, to jsem si málem ucvrknul...
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Jediné co je na tomto pořadu správně je vysílací čas...