Recenze (284)
Green Lantern (2011)
Dle zddejsiho hodnoceni jsem cekal bidu, ale misto toho jsem dostal prekvapive povedene sci-fi ( muj oblibeny zanr ). Triky sou paradni, melo se jeste malinko zapracovat na deji, tu milostnou zapletku bych mozna uplne vypustil, ackoliv v tomhle filmu se da prezit bez uhony, na rozdil od jinych filmu..... kde to doslova zkazi cely snimek. Kazdopadne pro milovniky sci-fi urcite doporucuju!!
Vyměřený čas (2011)
Konečně nějakej slušnej film za poslední dobu........... Doporučuji!!!!!
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Kino zazitek..... Utrpeni, nemit u sebe 3 Gambace, neprezil bych. Nejprisernejsi dil z prisernych. 1 dil byl na odpad, tohle je tak na - *** hvezdy. NAPROSTEJ SHIT, kterej nema obdoby. Snad bych to srovnal s PS: Miluji Te, u ktereho jsem myslel, ze vytecu. 116min, ve kterych se absolutne nic nedeje!!!!! Prvni hodinu se berou a druhou chcipa......... Jak muze dat nekdo byt jen 2 **. Lidi, to mate v hlavach tak vypatlano?????
Pavouci z vesmíru (2010)
Nechapu, proc ma tenhle film tak spatny hodnoceni. Jak muze mit Cloverfield 80% a tohle jen 45%? Cloverfield byla absolutni blbost, nic tam nebylo videt, roztresena kamera + dalsich jemu podobnych filmu. Konecne nekdo udelal slusny Sci-fi, kde neni jen tma, a kde jsou krasne videt mimozemstani + super efekty. NECHAL SEM SE NAPALIT hodnocenim.... Jak muze mit treba Fontana, Sedm, Zaklety v case, Donnie Darko cervenou a tohle tak malo. Filmy, co jsem zminoval byli maximalne na 1* a jen ze slusnosti jsem Donnie Darkovi nedal odpad, protoze by se zaradil mezi Twilight. Obcas mi zdejsi hodnoceni prijde docela neobjektivni...
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
WTF? A to je cerveny? NAPROSTA UCHYLARNA. Za to, ze jsem to vydrzel do konce a neprohodil monitor oknem, *.
Zakázaná zóna (2010)
Hmm, nuda a nuda. Ale ta slecna - to byl kus.
Impozantní lodě (2008) (seriál)
Velice pekne udelany dokument. Obcas mi prislo otravny, ze opakuji neustale veci dokola ( navazovani v reklamach )- jak ja to nesnasim - a chybelo mi tam vice technickych infrormaci na misto neustaleho dodrzovani bezpecnosti a vyhlasovani cviceni a podobnych hovadin.......Videl jsem prvnich 8 dilu, dal bych ***, ale potahal jsem i vsechny ostatni a jsou to 4* jak vysite....
Rare Exports (2010)
Ale jo: "Hej Svedi", "Ne,Mac(u) Norove"....ani ty ne, Fini, Zeme Santa Clausu, Fjordu a Finladie zdelala takovej snimek. Ackoliv to bylo dobre, chybela mi tam akce a trocha mystery. Rozpocet nebyl z nejvyzsich, bohuzel je to videt. At tak jako tak, ja si to budu pamatovat jako "nahyho, nechutnyho, zarostlyho finskyho dedka s holym zadkem na sobi farme". Nemit tam slovensky title dal bych i 4*.
Všemocný (2011)
Jak zacit? Cekal jsem dalsi nudu alaaaa Adjustment Bureau na ktery jsem se tesil a malem jsem nudou rozmlatil PC. O Limitless jsem nic nevedel, nic necetl, nic neslysel, nic necekal. Dostal jsem toho daleko vice. Asi zatim nejlepsi film roku 2011. Skoda, ze to nebylo delsi - a zaverecna scena - genialni :D Nevedel jsem, co doporucit brachovi - tenhle film musim i kdybych nechtel.....
Po životě (2009)
Toz, co k tomu napsat? 3 hvezdy s odrenejma usima. Liam je perfektni jako skoro vzdycky, Justina nemusim a Christina a jeji ksicht je do nebe volajici. Tohle obsadit do hlavni role? Smarjapano, des a hruza. Jako celek to na me nepusobilo zrovna spatne, ale bohuzel je ve filmu tolik nelogicnosti, tolik rozporuplnych scen a konec je k nicemu. Jak ja nesnasim konce, kdyz nevim VO CO GO..... Jednoduse dalsi z filmu, na ktery se podivam a uz nikdy ho nebudu chtit videt a tentokrat ani nedoporucim..... Za cecky Christiny 50%..... Zadny horror, zadny Mystery, zadny Thriller.......proste zanr k nicemu. Mohlo to bejt klidne o dost nechutnejsi. Skoda.