Recenze (344)
Jako štvaná zvěř (1995)
Uz v ty době jsem si rikal co to je????? ale dve hvezdy davam za nej ...jinak bych fouknul odpad
96 hodin: Odplata (2012)
Zoufalost a utrpeni , nedokoukano
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Smrtonostna past..opet v akci??? spise..u konce z dechem
Samba (2014)
Cerna hadice a bila pani...nedokoukano protože se mi to sprajcuje v gatich
Šéfkuchař na grilu (2014)
Za trest...
Vyprovokovaná (2006)
Takovy uknourany..vůbec me to nenadchlo a uz jsem se tesil kdy bude konec.
Dokonalý smysl (2011)
Hodne slaboucky....
Kazatelova žena (1996)
Muzika dobra ale jinak slabej cajicek
Tropická bouře (2008)
Sel jsem do toho taky hlavne kvůli Robertu Downey J. a vybornym Matthew Mc Conaugheym ale zážitek jsem si z filmu neodnesl.
Expendables: Postradatelní (2010)
Vsem se omlouvam,ale me se to proste nelíbilo, La pardoon