Recenze (344)
Černobílá spravedlnost (2017)
Hraje tam hodně černochů..
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Začátek dobrej- střed nepochopitelně přehnanej- závěr dobrej. Celkový dojem-stál celkem za hovno.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Hlavní hrdina vypadal jak Roger Federer.
Rocco's Anal Slaves 2 (2012)
Slušná nálož.
Spojenci (2016)
Brad mu vyžehlenější hubu jak před 30 lety.
Mezi vlky (2011)
Čekal jsem,že se chlapeček naučí ke konci i plachtit..) 3 hvězdy za zvířátka,přírodu a prcka. Gracias a Hastala la vista. Pablo
Sniper - Lovec duchů (2016)
Na "Bila Zejna" celkem dobrý.
Tvrdá fuška (1982)
Pracující v Anglii??? možná týden a jak to dopadlo...zlodějny, podvody atd. prostě ukázka Polský špíny co zamořila celou Anglii.
47 metrů (2017)
Holky si tam plavčily jak v aquaparku v Čestlicích,ale jinak film ostudu neudělal. Před začátkem doporučuji potáhnout menšího jointíčka.
Sviňky (2009)
Polský kuřbuřt