Recenze (569)
Barbar (2022)
Je to strašidelné, nápadité, ale žádný hororový milník bych v tom neviděl. Vadily mi ty nadpřirozené síly hlavní záporné postavy, hlavně v závěru. Průměr, ne-li pod. Bavilo mě to, ale nic co by mě vystřelilo z gauče.
Euforie - Snažím se dostat do nebe, než zavřou bránu (2022) (epizoda)
U první série jsem se rozplýval nad dílem, který se odehrával na pouti - barvy, atmosféra, kamera, střih. S klidem můžu říct, že tento díl se může směle postavit vedle něj a pokud pojede celá druhá série na stejné vlně, mám se na co těšit! Nervy drásající Cassie ve vaně byla top!
Pistol (2022) (seriál)
Výborně zpracovaný seriál o punkové legendě v režii člověka, který tématu rozumí. Když jsem registroval první zvěsti o Sex Pistols a Danny Boylovi, věděl jsem, že to nedopadne špatně. Dopadlo to skvěle!
610 metrů nad zemí (2022)
Úžasné vizuální zpracování! Člověk sice občas musí přimhouřit oko nad některými situacemi, ale s radostí konstatuji, že jde o ojedinělou situaci, kdy mě film na základě traileru nezklamal, i když jsem předpokládal opak.
Pravdivé zprávy (2021) (pořad)
Kavalčík měl snad své publikum jako ostravský Ruda, ale takto na vlastní triko mi jeho projekty přijdou dosti tragické, nevtipné a trapné.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Zajímavé, vtipné, dojemné a důstojné. Super celek kazí akorát moderátor James Corden, což je velká škoda.
Temné léto - Zima (2021) (epizoda)
Toto jako co má znamenat? Režisér na čemže to frčí? Po skvělé gradaci, ovšem vysloveně trapnému završení první sezony jsem seriál odepsal, ale toto je co? Bez milosti zabíjet nejsympatičtější známé postavy? Nechat si vybrat v zákeřném souboji dvou neznámých a potom je zabít oba? Dovolit si mi, jako divákovi, klást otázky ohledně děje? Ale no tak! Sem s tím!
Tím tvrdší je pád (2021)
Na dnešní poměry výborný western. Ze starých klasik si bere jen to nejlepší a míchá to s moderními trendy. Stojí za to vypíchnout vkusný hudební mix a sympatické obsazení. Bohužel jako největší slabinu vidím přílišnou korektnost. Nejvíc blbé mi to přišlo u loupeže banky v Bílém městě, kdy Bílé město bylo fakt bílé a nikdo z Natova gangu nikoho bílého nezastřelí. To bylo trapné. Ale na toto by se prý nemělo stěžovat, takže nic.
Vpád (2021)
Strašně nudné, i na tu hodinu a půl ukrutně natáhnuté. Nemohl jsem se za celou dobu zbavit dojmu, že všechny části tohoto spletence už jsem v nějaké obměně viděl jinde. Ve výsledku nic originálního..
Yes Day (2021)
Pravda, nápad už je to recyklovaný, ale i tak to není žádné utrpení. Jen škoda, že je vše tak extrémně předvídatelné. Jedním z hlavních pilířů je super obsazení, hlavně malý "Nando", který musí být dobrý šoumen i mimo kamery a působil velmi přirozeně, stejně jako padre Carlos.