Recenze (6)
Co ste hasiči - Investor (2023) (epizoda)
Tento díl se opravdu povedl! Bavil jsem se skvěle :P
Co ste hasiči - Anenský pramen (2023) (epizoda)
Skvělej úvod do 2. série! jen tak dál.
Vlast (2020) (seriál)
Baskicko miluju. Tady neni o čem! Škoda že se nedá dát 6 hvězd <3
SuperStar 2020 (2020) (pořad)
Pagáčová arogantní, namistrovaná, nevychovaná! Papuškuje ostatní porotce a nemá tam vůbec co dělat. Její nelibé ksichty, které dělá, když se ji někdo nelíbí jsou na urovni 11ti leté hloupé holky. Přístě prosim 12 ti člennou porotu !
To (2017)
Tak TOhle je totální kravovina ještě větší než annabelle 2 ta byla aspoň vtipná ale tohle vubec. Jestli chcete jen tak vyhodit prachy a ztratit 135 minut života tím že už po 3 minutách filmu si řeknete panebože kam jsem to vlezl tak TO je ideálni volba. Tak vysoká hodnocení absolutně nechápu zdejší lidé snad musí být podplácení od tvůrců.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Kdyby to byla stejná nuda jako první díl dám 1-2 hvězdy, ale protože jsem se skvěle bavil a za celý film jsem měl minimalně 15x výbuch smíchu ( společně se 2/3 sálu) tak mi tahle komedie přišla na celkem vyšší úrovni, než filmy co se za komedie vydávají. Jestli tohle opravdu někdo myslel vážně jako horor tak to je vážně dobrej vtip. 3 hvězdy za nespočet vtipných scén.