Poslední recenze (12)
Mai wei (2011)
Podle mně nejlepší válečný snímek za posledních pět let. Srovnatelné filmové zážitky a akci nabízí jen zachraňte vojína ryana a černý jestřáb sestřelen. Je to slušné válečné drama se skvělou akci, která je kvalitně provedena, přehledná a skvěle natočena.
My Honor Was Loyalty (2015)
Skvěly válečný film ukazující válku od roku 1941 do 1945 z pohledu Němců. Bohužel na malém rozpočtu jsou vidět slabé herecké výkony a akce. Film má na víc ale kvůli rozpočtu je to spíš průměr. Je tam hodně slušný příběh a hlavně konec, ten je skvěly. Podle mně si film zaslouží 85%, alek kvůli rozpočtu hodnoceni padá na 40%.
Boj o Moskvu (1985)
Na stejné úrovni jako Stalingrad. Bohužel kvality Osvobozeni nedosahuje. Film z velké části popisuje krute boje o Moskvu z té menši popisuje začátek operace Barbarosa, nečekány útok a boje o Brestskou pevnost. Z technické stránky boje zvládnuty skvěle, hlavně kamera která boje natáčí z ptačí perspektivy. Příběh je jako u Stalingradu, ten píše historie, to stejné se týká i hlavních postav.