Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Vyloženě megafilmovej zážitek! Pro fandu filmů o 2.svět.válce jasná povinnost! Spielberg a Hanks věděli přesně,co dělají! BRAVO!!!! P.S. znovu po patnáctý viděno 8/12 a zase přikovanej k bedně jak anglický vejce na pánvi!!! Prostě petelice obrovitáááááá 110%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Narcos (2015)
Naprosto senzační superseroš, ktetej mě úplně pribil k TV! Wagner Moura je prostě božíííííí!!!! Bomba roku za 95%
Černobyl (2019)
Těžkotonážní dokonalej serial, kterej si se všema vytřel "VYVITECO"!!!! Děsivá pecka o hrůzný kapitole našich životů za 100%
Akta X (1993)
Je to moje absolutní srdcovka a naprostá tv legenda!!!!
Hra o trůny (2011)
Po pravdě, dlouho jsem odolával, ale postupem mě to ůplně rozštíplo... Je to vážně událost a absolutní tv pecka... HBO BRAVÍSIMO!!!! 100%
Vyprávěj (2009)
JAK MŮŽETE O STYLOVÝM RETRU PSÁT, ŽE JE TO SRAČKA!!!! JE TO TĚŽCE PROFESIONÁLNÍ DÍLKO S NESKUTEČNÝM SMYSLEM PRO DETAIL!! TAK SI TO NEPLEŤTE S HOUSEM ATD.... P.S. HLAVNÍ CENA V MONTE CARLU PŘED TUDOROVCEMA ATD. MLUVÍ ZA VŠE....85%
Profesionálové (1977)
Legenda, prostě LEGENDA!!!!!!! 100%
Třicet případů majora Zemana (1974)
Pro mě ultra seriál s našlápnutou výpravou a parádním Brabcem! Je to temnej nářez a neberu vůbec v potaz politickej nádech. Nikdo u nás nikdy nic řemeslně lepšího nevyrobil!!!!! A ještě jednou podotýkám: komančové sou jinak hrozný srá*i, to je jasná věc!!!!
Četnické humoresky (2001)
Jednoznačně jedna z největších a nejpříjemnějších věcí, co kdy vylezla z český bedny!!!! Vyjímečně dobře "moravsky" obsazenej serial, kterýmu jasně vévodí Topfer ve výtečný dobový příběhový krimošce...100%
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
V tomhle jsem i hrál... křoví, ale hrál:-)))) 85%