Poslední recenze (4 257)
Mercury (1998)
Bruce mám rád. Je to opravdu už hodně dlouho, co tenhle kousek vzniknul.Ale ani přítomnost hereckejch es ten film se do vyšších čísel nedostane. Čistokrevnej průměr. 50%.
Marvels (2023)
Fakt nechci skládat puzzle ze všech těch filmů, seriálů ( ty navíc nesleduju), ze všech hrdinů tohodle světa. Tolik času zase nemám, Některý komiksy se mě osobně líbí, ale moc jich zase není. Navíc mám rád spíš ty samostatný. Tenhle kousek je naprosto zběsilej digi bordel , kterej fakt pro neochotu se v tom, jak tady někdo psal, rochnit, nemůže každýho bavit. Co je ještě horší, že to je sakra dětinský. Takže cílovka tak 10 až 15 let. Slabota to byla ohromná. Ten Samuel se z tohodle světa už nevyhrabe. Chudák. 20%.
Lví srdce (1990)
Po dlouhý době sem si vzpomněl na tenhle van Dammův film. Trochu zvednu hodnocení, a to i přes to, že těch podivností ve filmu je spousty. Ale je pravda, že takhle ty akční a bojový béčka v devadesátkách vypadaly. Samosebou to má i svoje kouzlo. Aniž bych chtěl film hanit, ale některý VanDammovi filmy se mě líbily víc. Ale dneska se mě to snad líbilo víc než kdysi. 60%.
Poslední deníček (1)
Po sto letech sem změnil něco ve svým profilu!
Po dlouhý době sem si změnil avatárka.Jelikož sem úplnej trotl v práci s počítačem, je tohle snad to jediný , co můžu ve svým účtu uskutečnit. Kdybych chtěl nějakým větším zásahem změnit profil o mě, trvalo by mi to zhruba patnáct let, a nějaký drobný dny.Druhá věc je to, že na to nemám čas, a navíc bude změna ČSFD na novou verzi, takže zbytečná snaha. Protřelí bardi kapelku poznaj, ti co ne, jako by neexistovali. Jo, a aby nedošlo k mýlce, sparťanem sem navždy.