Poslední recenze (4 294)
Cena hříchu (2023)
Corey Large je zárukou pro každou sračku, kterou jako producent spáchal. Travolta tady asi nahradil kámoše Bruce, kterej už nemůže. Jinak ve filmu hrajou samý devadesátkový herci, který v tý době byli v laufu. Film jede právě v tom duchu, na což odkážou i závěrečný titulky, který jsou právě z tý doby. Blbě natočený, blbě zplácanej děj, navíc nesnáším nýmandy, co někoho okradou, a pak se hroutěj jak domeček z karet. Úplně zbytečnej film. 20%.
Ordinary Angels (2024)
Poměrně zdařilej filmek na téma, který fakt nemůže nechat ani bručouna jako jsem já v klidu. Herecky dobrý. Jsem spokojenej. 80%.
Sleeping Dogs (2024)
Je to takový to pomalu plynoucí krimi. Zásluhou Crowea je to ale celkem poutavý, bez vedlejších úchylek, kterejch je teď filmovej průmysl plnej. Takže ať chci nebo ne, ty tři si film zaslouží. 60%.
Poslední deníček (1)
Po sto letech sem změnil něco ve svým profilu!
Po dlouhý době sem si změnil avatárka.Jelikož sem úplnej trotl v práci s počítačem, je tohle snad to jediný , co můžu ve svým účtu uskutečnit. Kdybych chtěl nějakým větším zásahem změnit profil o mě, trvalo by mi to zhruba patnáct let, a nějaký drobný dny.Druhá věc je to, že na to nemám čas, a navíc bude změna ČSFD na novou verzi, takže zbytečná snaha. Protřelí bardi kapelku poznaj, ti co ne, jako by neexistovali. Jo, a aby nedošlo k mýlce, sparťanem sem navždy.