Recenze (2 753)
Los inocentes (2013)
Po jednom měsíci trápení vcelku líbivý slasher.
Sadako DX (2022)
Velmi nepovedený horor .
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Dobře vychlazená Cola a popcorn, k tomu senza mušketýr a zábava dokonána.
The Devonsville Terror (1983)
Dvě či tři dobré momenty bohužel horůrek neudělají. Vcelku dobrý potenciál zadupaný do země.
Teror ve vlaku (2002)
Zaujalo mě pouze spojení USA- ARUBA . ARUBA je ostrov v KARIBSKÉM MOŘI. Je to autonomní území NIZOZEMSKA.
God Is a Bullet (2023)
Od Nicka jsem čekal trochu akčnější filmík, ale předloha již byla dána dle skutečné události, tím to zřejmě vše vysvětluje.
Tajemná hrobka (2014)
Film plný plků .....to je vše.
Obři se železnými pěstmi (1978)
V téhle době velmi komediální věcička....
Džisacu manual (2003)
Manuál na DVD jak se odrovnat ,který běží a kopíruje se mezi mládeží s velkou mírou zvědavosti , která končí smrtí. Nečekejte ve velké míře hororový a strachberoucí zážitek......
Legenda o upírech (2007)
Pouze laciná zábava o jedné legendě.....nic víc nečekejte....