Recenze (335)
Meg 2: Příkop (2023)
Veselé….
Medvěd na koksu (2023)
Taka krvava oddychovka😂
Invalida (2023)
Prečo to dojebali s tym Ritmausom, kto je na ten fake Jima Jonesa zvedavy?…ale ruku na srdce, zasmial som sa neraz…Godla v uniforme divizie SS-Nordland je bizar ako krava s huslami…zial veci od Huga Bossa nesadnu kazdemu🙈
The Last of Us (2023) (seriál)
Vzhliadnuta cela prva seria za jeden den, no az na par LPGBGTI+ vykrikov(kokotin) do tmy to bolo v skutku putave pozeranie, aj ked to trosku pripominalo take ucesane “The Walking Dead”.
Vyšinutý (2020)
Obézny invalidný a neozbrojený dôchodca….zvykne byť neporaziteľný a uniká s lahkosťou nesmrteľného atléta…to už im musí ozaj jebať v tých chorých amerických hlavách…neuveriteľné ani ako fikcia…
Husí kůže (2015)
N-U-D-A
Amy (2015)
Zaujímavý snímok o ľudskom odpade🙈
Případ SK1 (2014)
Strhujuce!
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Noomi Rapace🖤
Je mi ze sebe špatně (2022)
Neskutočne nudná sračka, mdlí herci a okrem jednej scény so psom to nestálo absolútne za nič….