Recenze (154)
V hlavě (2015)
Já se skvěle bavila.Chvilkama to tedy trošku vázlo,ale nejlepší byl pohled do tátovo hlavy..Co čekat jiného..Hezká pohádka při hnusnym počasí a nudě..
Matrix (1999)
Jednička je parádní,pak už to bohužel trošku uvadá.Ale pořád je to jedno z nejlepších sci-fi co znám..
Forrest Gump (1994)
Kdo neviděl,jako by nežil.Snad nejlepší film,jakej sem kdy viděla.Tom ze sebe vydal snad vše.Na tomhle filmu se nedá nic vytknout.A už podle hodnocení všech,je jasný,že za to opravdu,ale opravdu stojí!!!!
Živí mrtví (2010) (seriál)
Nejlepší seriál,jakej jsem zatím viděla.Dobře propracovaný děj,úžasný postavy a ty zombíci jsou perfektně namaskovaný.Kdyby si že mě někdo udělal srandu a večer mě takhle namaskovanej překvapil,tak si musím vzít nový spodáry..;-) U každého dílu jsem pořad napnutá,co se zase stane špatného.Opravdu kultoseroš.....
Méďa 2 (2015)
Tak tohle bylo kurevsky dobrý......
Bez kalhot XXL (2015)
Jedna hvězda za ty pekáče buchet,jinak je to sračka o ničem.
Vlk z Wall Street (2013)
To je korbel koksu,to je hora koksu..Tam v podstate šlo jen o píchání děvek,a braní všeho možnýho,co jde aby se člověk sjel.Ale výkon Lea to bylo fakt parádní.Ale ani prachy mu v ničem nepomohli.Posral to a skončil pěkne v hajzlu..No jo,na každou svini se někde vaří voda:-)
Andílek na nervy (2015)
Horší pakárnu jsem snad neviděla.Jediný dobrý na tom byl Lukáš Latinák..Jinak to bylo fakt o ničem.Blbej příběh o blbce,kterou bych musela nakopat do prdele,aby se probrala z těch jejich keců..Jestli takhle někdo myslí,tak by asi zasloužil odstřelit.Už nikdy víc.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Tahle žlutá rodinka je kult,který nezklamal ani ve filmu.Homer je naprostej vůl a vždycky byl a bude,ale vůbec mi to nevadí.Vždycky mě pobaví.Takže není problém u filmu vydržet až do konce a pobavit se..
Pixely (2015)
Nenadchne,ale ani neurazi.Člověk se i zasměje..Hezký efekty,dobrý obsazení a vcelku pohodový děj.Dalo se to..