Recenze (705)
Hospoda (1996) (seriál)
Hodně dílů byla fakt prdel ale převažovali některý naprosto trapný díly.
Fredy a Zlatovláska (2008) (TV film)
Muzikál nesnáším.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Tento humor jsem absolutně nepochopil a přišel mi trapnej stejně jako hlavní představitel.
Bruno (2009)
To je vážně film pro buzeranty.
Já, legenda (2007)
Postapokaliptický město vypadalo pěkně ale to co přišlo potom už tak pěkně nevypadalo.
Karate Kid 3 (1989)
Debilní herci, debilní hudba, debilní scénář, debilní režisér...DEBILNÍ FILM!
Rocky V (1990)
Já mám rád všechny díly rockyho a tenhle byl taky dobrej.
Bazén (2005) (seriál)
sračka
Ohnivá liška (1982)
Luxusní béčko s Clintem, dnes už sice ty efekty vypadají hnusně ale v době vzniku to musela bejt pecka, nicméně film je výborná odreagovačka takže *****
Michael Jackson: Pohřeb (2009) (pořad)
Jacksona jsem neměl rád ale uznávám že něco dokázal, nicméně nechápu co tohle dělá na CSFD a už vůbec nechápu proč byl pohřeb veřejnej, vlastně chápu, jeho příbuzný potřebovali prachy.