Recenze (9)
Ženy v běhu (2019)
Smutne, pozerat na nieco tak neoriginalne.
Sherlock (2010) (seriál)
Season 01: Episode 1 - 100% Episode 2 - 80% Episode 3 - 80% Season 02: Episode 1 - 100% Episode 2 - 90% Episode 3 - 100%
Dexter (2006) (seriál)
Season 1 - 100% Season 2 - 90% Season 3 - 80% Season 4 - 80% Season 5 - 60% Season 6 - 30% Season 7 - 80%
Caddyshack (1980)
Na to, ze to mala byt komedia, tak mi to velmi smiesne neprislo.
Bezedné moře (2011)
Nicim prekvapivy film. Standardne rozohrata milostna drama o vztahu medzi jednou zenou a dvoma muzmi odohravajuca sa v Londyne v povojnovom case. / Zurich Film Festival /
Beze strachu (1993)
Ani vela, ani malo pre mna, trocha som cakal viac, malo to zopar peknych hypnotickych zaberov, ale Peter Weir spravil aj lepsie filmy..
King Kong (1933)
Na svoju dobu to musel byt skvely film...po trocha nudnom uvode sa zacne dej posuvat z jednej akcie do druhej, Kong mlati vsetko, co mu pride do cesty az nakoniec sa premlati ku svojemu koncu. Trikovo musel omracat uz pri svojom vzniku a chcel by som sediet pri premiere v obecenstve ako reagovali, nechapem, ze tento film nedostal ziadneho Oscara, ale aspon casom sa tento film kritikmi docenil a stal sa tak kultom, ktory mal aj vela dalsich nasledovatelov.
Bezstarostní jezdci, zuřící býci (2003)
Tento dokument v podstate ukazuje zmenu skotnateneho hollywoodskeho systemu prichodom mladych, talentovanych autorov, ktori zmenili pohlad na film na dalsie desatrocia...spracovanie nerusi a je zaujimavym exkurzom do burlivych 60. a 70. rokov..."thumbs up"