Recenze (216)
Werewolf in a Women's Prison (2006)
Jedna hvězdička za pár litrů krve a odhalených poprsí.
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Ti Japonci takové věci umí dělat opravdu závidění hodným způsobem.
Mrtvý sníh (2009)
Zábavné a poměrně dobře provedené. Určité momenty (v akčních scénách) mi přišly zbytečné, ale i tak film splnil, co jsem od něj čekal.
Panika ve vzduchu (2002)
Výborná veselohra. Scéna, v níž Kristianna vypadla z letadla a držela se za rám dveří jednou rukou mi smíchy potrhala stehy, které mám na hrudi. Model atomové elektrárny byl opravdu vtipně věrohodný. Záporný hrdina byl opravdu šílený a zlý. Jedna hvězdička navíc za porci pořádné zábavy.
Ninjova nadvláda (1984)
Fúze osmdesátek a ninja vybíjené, proč ne? Výsledek působí odfláknutě a je třeba brát zpracování s rezervou, ale jinak je to zábava. Už kvůli hudbě, příběhu a kouzelným vizuálním efektům =)
Temný anděl (1990)
Mně se to náhodou docela líbilo. Každá scéna byla vlastně sekvencí komiksových okének, film mě i přes množství klišé nenudil. Hudba byla zvláštní, hezky dokreslovala atmosféru a hlavně: EVIDENTNÍ FM SYNTÉZA! =) Přesto ty moje 4 hvězdičky berte s rezervou...
Zardoz (1974)
Zajímavý snímek, pravděpodobně ho zhlédnu ještě jednou. Smyslem života je smrt? Námět k zamyšlení.
Přepadení 13. okrsku (2005)
Solidně režírovaná, naprosto nelogická a většinou předvídatelná zábava. Přesto mě občas překvapilo odstřelení některých hlavních postav =)
Muži v offsidu (1931)
Nedokázal jsem se dostat na vlnu prezentovaného humoru, takže jsem se povětšinu filmu věnoval spíše detailům, jako nemožné kameře a toporným hereckým výkonům Plachty (Haas a další byli skvělí)...
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Pominu-li mnohé technické aspekty, tak se mi zvráceně docela líbilo =)