Recenze (216)
Drtivý dopad (1998)
Nebudu zastírat, že jsem se těšil na katastrofické scény. Docela ušly, to okolo byla nudná melodramatická výplň.
Zabiják (2003)
Film plyne, bliká, skončí. To vše naprosto bez emocí. "Tys mi zabil ženu."
Zvrhlá biologie (2008)
Čekal jsem více obsahu, ale nenudil jsem se. Dobrý nápad, ale chtělo to mnohem lepší scénář. Film dle mě nemá kouzlo Frankových dřívějších filmů. Zvuk byl místy hodně špatný.
Policajt ze školky (1990)
Přeslazený, ale funkční a dobře zvládnutý film pro děti. Jsem přesvědčený, že svůj účel plní, ač amerického patriotismu tam bylo až až. A Arnie moc hrát neumí, ale to není nic nového :]
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Hoši by měli na tabuli stokrát napsat "nebudu skákat přes osu". Slabý film plný tristních hereckých výkonů. V tomto ohledu jsem byl nadšený alespoň z paní Janžurové.
Hundra (1983)
Děkuji alespoň za ty kozy. Docela dobře zvládnutý nízkorozpočťák se špatnou herečkou v hlavní roli, ale se skvělou hudbou.
Království nebeské (2005)
Mraky hezkých, ba nádherných obrázků a přesto pro mě prázdný zážitek. Použito bylo desítek zpomalených záběrů - proč? Film je spletí klišé a moralizujících blábolů. Potěšil mě alespoň Wilhelm scream v jednom ze záběrů :]
eXistenZ (1999)
Asi jsem čekal víc. Dostalo se mi klasického, dobře propracovaného Cronenberga, ale výsledný dojem je rozpačitý. Místy dokonce i nuda :(
Zvrácený (2002)
Silně hypnotizující a sugestivní zážitek. Svým zvráceným způsobem se mi to líbilo.
Kick-Ass (2010)
Precizně provedený mainstreamový film, od kterého jsem čekal mnohem víc. Minimálně neotřelou zábavu. Machine girl byla mnohem lepší.