Poslední recenze (14)
Trojí život (2018) (TV film)
Ztracený čas!!!!
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Z počátku vše naprosto skvělé (napínavé, skvělý nápad, zajímavý příběh, super animace), ale postupem času se toto všechno zamotá do jednoho klubka a vznikne z toho jen nuda. Jakmile seriál začne nudit, dle mého názoru to není dobrý seriál. Přesto je zajímavé, jak vysoko je tento seriál hodnocený, jelikož většině lidem, kteří píší v komentářích, už je v polovině nebavil. Já jsem se rozhodl pro jednu hvězdu.
Kobry a užovky (2015)
Kryštof Hádek má u mě jedničku s hvězdičkou a vlastně dvě, protože v mém hodnocení jsou dvě pro něj. Výborný film, který je podtržený skvělým hereckým výkonem.