Recenze (307)
Bitva o planetu Endor (1985) (TV film)
Viděl jsem kdysi jako dítě a byl jsem nadšen, dnes by to asi tak žhavé nebylo, ale vzpomínky jsou vzpomínky.
Nula od nuly pojde (2006)
Velice slušný film, za který se Jean-Baptiste Andrea rozhodně stydět nemusí. Tolik převratů a zlomů (originálních) se hned tak ve filmu nevidí. Velice dobré herecké výkony, dobrý děj. Absolutně nic jsem od filmu nečekal, možná proto se mi také tolik líbil.
13. komnata - 13. komnata Květy Fialové (2006) (epizoda)
Ten ruskej voják byl ale pěknej hajzl, to jsem koukal!
Nájezdníci z Atlantidy (1983)
Co říci...vzpomínka na dětství.
Bratrstvo černé pracky (2002)
Opravdu jsem se od srdce zasmál! Nenáročná komedie se spoustou vtipných situací a zábavným příběhem. Eddie Griffin je jako dělaný na podobné role, umí si ze sebe udělat srandu, což v tomto filmu předvádí dokonale.
Houbičky (2007)
A mě se to líbilo! Sám si teď připadám jako blázen, když dávám tomuto filmu 4 hvězdičky a jsem jediný, ale musím. Po celou dobu filmu (vyjma začátek) jsem s napětím čekal co se bude dít, musím říct, že jsem byl docela "podělanej", možná je to tím, že jsou 4 ráno, jsem doma úplně sám a venku je pekelná tma. Les sám o sobě působí někdy dosti tajuplně a strašidelně, ale v tomto podání jde přímo o noční můru. Příběh je originální, nic podobného jsem zatím neviděl. Co se mne týče, film splnil co měl.
Zuřivost v krvi (2005)
Po shlédnutí prvních pár minut jsem si říkal, co to sakra je? Naštěstí film průběžně nabírá na síle a na konec je z toho velice sympatický snímek, který má sice své chyby, ale dostatečně pobaví.
Vyšperkuj mi káru (2004) (pořad)
Líbí se mi ten nápad. Toď vše.
Kiss: Rock the Nation - Live (2005)
Kiss mám ze starších kapel asi nejraději, tento koncert je velice schopný - až na pár momentů, některé skladby už né a né vyzpívat, to mě trochu zasmušilo, ale i tak jsou super.
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
David Hasselhoff mě dostal, to jsem opravdu nečekal!