Recenze (307)
Hellboy Animated: Blood and Iron (2007) (TV film)
Řekl bych, že příběh je poměrně dost zábavný a to, že hlavní postavou není přímo Hellboy filmu nijak neškodí. Na televizní animák víc než slušná práce, jen ta animace je taková....no...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Až příliš romantické na film podobného rázu, díky tomu pak film ztrácí na tempu a tím pádem i na zábavnosti. Ale i tak se na to celkem dobře kouká, bohužel jednou stačí.
Highlander: The Search for Vengeance (2007)
No páni! Absolutní nadšení, pro mne jeden z nejlepších anime, které jsem doposud viděl. Jednoduchý, ale chytlavý a efektivní příběh. Hodně slušná akce a spousta zábavy!
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Will je opravdu pan herec, málokdo dokáže zahrát jakoukoli roli tak působivě. Velice dlouho jsem se odhodlával ke shlédnutí tohoto snímku, čekal jsem totiž jen další nezáživný slaďák s nepříliš zábavným dějem a klasickým příběhem. Nyní jsem však velice rád, že jsem si těch pár let počkal, hlavně v tomto období "komediálního sucha". Má to šmrnc, nápad a sakra dobře jsem se pobavil.
Hlavně nezávazně (2011)
Jako ze života, chvilkami mi přišlo, že se dívám na svojí biografii :). Dokonalý scénář, excelentní herecké výkony, ketré nevypadají uměle. Nečekal jsem nic, dostal mnoho.
Hooligans - Zákon tribuny (2006) (seriál)
Dobře natočený dokument o lidech co by měly stát s lopatou za katrem.
Hory mají oči 2 (2007)
Já se bavil v celku slušně, nemá to sice atmosféru jako první díl (remake), ale co. Rozhodně se nejedná o nějaké podřadné béčko, stačí porovnat s horory, které se dnes točí. A Jessice Stroup to tu fakt sekne!
Houbičky (2007)
A mě se to líbilo! Sám si teď připadám jako blázen, když dávám tomuto filmu 4 hvězdičky a jsem jediný, ale musím. Po celou dobu filmu (vyjma začátek) jsem s napětím čekal co se bude dít, musím říct, že jsem byl docela "podělanej", možná je to tím, že jsou 4 ráno, jsem doma úplně sám a venku je pekelná tma. Les sám o sobě působí někdy dosti tajuplně a strašidelně, ale v tomto podání jde přímo o noční můru. Příběh je originální, nic podobného jsem zatím neviděl. Co se mne týče, film splnil co měl.
House (2008)
A to jsem si tak do poloviny filmu říkal, že to bude tak na 3 hvězdy. Začátek člověka naladí, čeká nějakou akci, pointu, ale kdepak, nic takového se nekoná. Kdo vyžaduje v hororu gore scény, tak tohle obloukem vynechte, není tu ani kapka krve.... (to by mi osobně nevadilo, tedy za předpokladu, že by šlo alespoň o zábavnou duchařinu).
House of the Dead (2003)
Vélké díky Uwe Bolle! Tento film je nutné vidět, stejně tak jako další pecky tohoto naprosto geniálního filmového mága! Už se těším na Postal....