Recenze (3 321)
Na nože: Glass Onion (2022)
Oproti "prvnímu dílu" spíš satira, detektivní zápletka je tu tak nějak aby se neřeklo. Výborná filmařina.
Super-Blb (2022)
Nová komedie, která má blíž ke starým kouskům s Belmondem než k moderním konverzačkám. Kdyby nebylo rozpačitého začátku, kdy jsem musel používat polštářek trapnosti, dal bych plný počet. Od havárie se to totiž neskutečně rozjede.
Hranice ovládání (2009)
Postmodernita v krystalicky čisté formě. Žádný děj, co by odváděl pozornost. Přesto se mi to tak nějak líbilo.
Neznámí (2022)
Zas tak pomalé mi to nepřišlo, jen teda ty časové skoky mi daly zabrat. Film mi paradoxně přišel nejslabší v poslední třetině.
Miluj svého robota (2021)
Zajímavá robomantika na nedělní odpoledne. Bavil mě tu hlavně ten "filozofický" přesah.
Vidím vás (2022) (seriál)
Tu americkou posedlost domy nechápu, ale přistoupil jsem na tu hru a parádně se bavil.
Moucha v kufru (2020)
Začátek lehce rozpačitý, ale pak pořádná jízda, jak Quentin umí.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Někdy je doutník prostě jenom doutník a někdy nejsou sovy tím, čím se zdají být. Paulo dovede diváka velmi zdatně tahat za nohu a tentokrát to má ještě navíc naprosto dokonalou formu.
Des (2020) (seriál)
Povedená minisérie, zejména herecké výkony parádní.
Psanci (2021) (seriál)
Vtipně odvyprávěný příběh. Jen jsem měl pocit, že při tom dělání si srandy z různých společenských jevů se Stephen Merchant poněkud více rozmáchl, méně by bylo více.