Poslední recenze (5)
Mayday (2023)
Jste se posrali tady vseci take hovno :D :D logika nekde v dali...
Rampage Ničitelé (2018)
Proč jako, tohle točit .... :(
Avengers: Infinity War (2018)
Hodně dobré, ale počkám si na vyvrcholení .. :) pak uvidíme :)