Recenze (28)
Jan Žižka (2022)
Upřímně je to divnej film. Středověk mne moc nebere a navíc ten lom Velká Amerika tam působí dost nepřirozeně stejně jako přítomnost černocha. Divím se, že se tam chlapi vzájemně neolizovali, aby to splnilo všechny genderový podmínky. Ze soucitu 2/5
Matrix Resurrections (2021)
V Matrixu se objeví skladba od Jafferson Airplane - White Rabbit . Kapela Poprvé hrála 13. srpna 1965 v Matrix klubu v San Franciscu.
Po strništi bos (2017)
K tomu aby se film skutečně líbil a člověk si ho vychutnal, bylo potřeba se zcela odpoutat od Obecné školy. Neustálým srovnáváním by totiž film dostal ještě o hvězdičku méně. Matoucí pro mne bylo obsazení rolí, které v kontextu s Obecnou školou působilo jako rušivý element. Pokud však hodnotím film nikoliv jako nultý díl výpravné ságy, pak je to za 4/5. Herci výborní a prostředí okouzlující probouzející nostalgii po nehektických časech. Trochu se ale celým filmem nesl ten pocit vědomí, že to byl poslední film Jana Třísky.
Spectral (2016)
K udělení pěti hvězdiček chybělo málo..... v podstatě celý film výborný, ale zkazila ho ta pasáž výroby supermoderních, do detailu vypracovaných zbraní v bunkru na koleně a ze zbytků. Jinak i závěr měl kupodivu hlavu a patu. Na béčko nadprůměrný film, ale jako áčko je to průměr.
Pustina (2016) (seriál)
!!! epes rádes !!! ....... jelikož pocházím ze severních čech, tak jsem si to užíval dvojnásob
Země slepých (2006)
Z tohoto filmu mrazí ..... obvzlášť v této době a dobách budoucích :o(
Fotograf (2015)
Zvrácený film o zvráceném člověku ..... o člověku, kterého jsem nikdy nemusel hned z několika důvodů..... o narcisovi, který společnosti servíruje své pedofilně-incetní sklony a mnoho z nás mu za to ještě tleská. Co je ještě umění a co je už prasárna ??? Nehodnotím film, který je bezpochyby na objednávku Jana Saudka jako nástroj obhajoby svých sexuálních deviací, alkoholismu, osobní hlouposti a finanční negramotnosti...... čtyři hvězdy dávám za vynikající herecký výkon Karla Rodena, kterého si narozdíl od Saudka a jeho okolí vážím. Jinak film je jen snůžkou tlustých nahotin a obscéností.
Je třeba zabít Sekala (1998)
Majetkové pře a lidské povahy, které dodnes řeší každá druhá vesnice. Jsem rád, že je někdo měl odvahu v takovéto podobě realizovat. Doba se mění, ale svině zůstávají.
Hany (2014)
Ten film je sice totální blbost, ale něčím mne zaujal natolik, že jsem nad ním přemýšlel a ještě si ho několikrát pustil. Nakonec jsem zjistil, že se mi vlastně hodně líbí.
Gagman (1987) (seriál)
Jako malý kluk jsem jednou tento seriál viděl hned po revoluci a pak zmizel nenávratně z našich obrazovek. před čtyřmi roky jsem ho pracně získal na internetu a musím říci, že je to nejlepší groteska, kterou jsem kdy viděl. Gagman patří mezi mé filmové poklady.