Recenze (18)
Císařovy nové šaty (2001)
Zajímavý nápad, ale rozhodně z něho mohlo být vytěženo mnohem víc.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Naprosto nedostižný britský sitcom, nepřekonatelné herecké výkony Ch. Barrieho, C. Charlese, D. John-Julese, R. Llewellyna a N. Lowetta (Ch. Annett jako Kochanská už je podstatně slabší, stejně jako 4 díly bez postavy Rimmera). Dokonalá ukázka typického britského humoru a naprosto skvěle vystižené některé povahové rysy jednotlivých národů (dovolená s partou Němců, narážka na francouzskou kuchyni, československý policista mimo službu, průhledné jako bulharská striptérka, atd.). Pro mě nejlepší zahraniční seriál, který se dá vidět stále a vždycky pobaví.
Eso es (1982)
Za film dávám 5*, ale naprosto mě znechutil katastrofální nový dabing. A proto se ptám: "Proboha, proč????"
Hodina modrých slonů (1971)
Tuhle pohádku jsem viděla v kině, kam jsme tenkrát chodili s družinou a dodnes si jí pamatuji. Zanechala ve mě úžasný dojem, její poetika je zvláštní, ale mě nadchla.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
blééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ledové snění (2009) (TV film)
Typicky americké, všechno dobře dopadlo, téma nepůvodní, ale lepší než Ledové ostří 2.
Masivní motory (2004) (seriál)
Velmi poutavý seriál. Z Barrieho vyzařuje radost z toho, co dělá a navíc je evidentní, že technice rozumí a ví o čem mluví. Žádný naučený komentář.
Masivní stroje (2004) (seriál)
Další řada poutavého vyprávění o strojích s Chrisem Barriem. Opět velice poutavý a srozumitelný průvodce historií a současností techniky.
Nejbáječnější britské stroje (2009) (seriál)
Další úžasné setkání s Chrisem Barriem a moderní technikou.
Norbit (2007)
Byl to hnus, typicky americká sranda za každou cenu.