Oblíbené seriály (10)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Prvých 5 dielov som si dával dokopy, kto je kto. Postupne som si začal všímať, že žiadna postava nieje pešiak... každá postava - Policajt, Agent, Sudca, feťák, zločinec a ktokoľvek iný sú osobnosti, a sú pre diváka zaujímavé. Je to ako vidieť kriminálku zo všetkých strán a nielen zo strany polćie. Zločinci tu niesú odosobnený, práve naopak, každý dostávva svoj osobný prístup a človek nevie komu má držať palce :) ***** pôsobivý veľmi nekonvenčný krimi seriál
Ztraceni (2004)
Deadwood (2004)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Odpočívej v pokoji (2001)
Pozrel som si už všetkych 5 serii, a poviem vam bola to paradna jazda, nikdy nezabudnem na tento serial, ktory sa nebal poukazať absolutne na nič, všetko divakom ukazal bez vahania, a miestami to bolo to najhoršie čo može rpodina zažiť, Six feet under sa akoby snaži odburavať predsudky a ja som si isty že po tom ako som to zhliaodl som väčšim empatikom akym som bol...