Recenze (257)
Colette (2013)
viz komentar od uzivatele ''dopitak''!
Tanková brigáda (1955)
Jen za ty bitevni sceny... zbytek nestoji za komentar...
Šest výstřelů (2012)
96 hodin v lacinejsim podani, z par zmenami... uvodni scena ovsem na vybornou ;) mam pro ty noze jednodusse slabost. B(ecko) jak ma byt. DVCJ potesil, porad je to lazensky svihak.
Gang Story (2011)
G. Lanvin... uuuuu... ja ho zeru!!!
Děti ze stanice Leningradská (2005)
Dost drsny parminutovy narez... metrosonda na dno :(
Pomáhat a chránit (2011)
Myslel jsem, ze drogovi dealeri jsou pouze cernosi... ... a Mexicani :) :) Myslel jsem, ze cernosi neumi lyzovat... ... nebo to bylo plavani? :) :)
Hvězdná pěchota (1997)
Velmi dobre si pamatuji, kdyz jsem na to sel potreti behem jednoho tydne do kina :)
Vražda na večeři (1976)
To neee!!! Herecky koncik machyrku nejhrubsiho zrna... staci si nalit sklenicku a nechat se 90min unaset... Diiiiky!! :)) Vivat Sellers/Falk duo...
Život (2009) (seriál)
Presne na tohle budou lidi za par let vzpominat... az zbude ze sveta pouze pusta radioaktivni skladka...
Román pro muže (2010)
Budar a chystana vrazda... jedine a vse ostatni valcujici pozitivum na jinak smutne spatnem pokusu o komedii.