Recenze (355)
První rytíř (1995)
Rozprávka vo veľkom štýle bez mágie
Vycházející slunce (1993)
So znalosťou románu je to ešte lepšie...
Vetřelci (1986)
Čistá akcia s atmosférou ako hrom.Skvele napísané postavy,ktoré prirastú k srdcu a v dosledku toho je akcia na obrazovke intenzívnejšia a vtiahne vás do deja.Cameron je majster rozprávač, génius réžie a budovania atmosféry
Zlaté oko (1995)
Otrasná Bondovka...
60 sekund (2000)
Keby niet sympatickej Angeliny a svižnej réžie,tak max 2 hviezdičky
Pearl Harbor (2001)
Zo začiatku to vyzerá na celkom zaujímavú romantický doják so super zábermi a krásnou réžiou...Ale útokom na Pearl Harbor začne patriotická akčná lahodka pre ľudí,ktorý sa chcú zabaviť a nie rozmýšlať nad "nesmrteľnosťou chrústa".Po Skale a Armageddone najlepšia Bayovka
Šestý smysl (1999)
Toto je základná Shyamalanovka s nenapodobniteľnou pointou..Bohužial sa to na druhýkrát skoro nedá pretrpieť
Vetřelec ³ (1992)
Odklon od Cameronovskej akčnosti smerom k trýznivej atmosfére...Filmu uškodili nedostatočne vykreslené vedľajšie postavy
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Pre tento film som sa rozhodol Jeunet nenávidieť...Ale možno to nebola jeho chyba,štúdio si proste povedalo,že sprístupní tento film aj detičkám :-)
Tmavomodrý svět (2001)
Chabé,nudné,technicky úbohé...