Recenze (55)
Dokonalé dny (2023)
Je to fajn - ale pořád je to jen odvar z Jarmuschova Patersona.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Ano, mohli jsme pro vás natočit samostatnou detektivní/mysteriózní/hororovou televizní sérii, a krásnou - umělý sníh, falešní sobi a potom nějaká ta vábnička pro fanoušky severských detektivek. Ale my jsme si řekli ne a udělali z toho novou řadu True Detective.
Jeden den (2024) (seriál)
Jsem jako starej pařez, kterym už nic jen tak nepohne - ale tohle mnou pohlo.
Duna: Část druhá (2024)
Pěknej nájezd, uspěchanej závěr.
Temný případ - Part 2 (2024) (epizoda)
Tohle není True Detective.
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Jedna z nejlepších finálních scén v dějinách quality TV. Postavu Oole Moonka považuji za scénaristický majstrštyk, který spolu s postavami Lorne Malva nebo V.M. Vargy tvoří výjimečnost celé značky Fargo. Finále 5. řady však v tomto ohledu ještě překračuje stereotyp toho, jak se ve Fargu s těmito postavami doposud pracovalo.
Nech svět světem (2023)
Apokalypsa pro moderního člověka.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Není to žádný zázrak, ale ten mocný hejt, který to schytává, je přehnaný. Rebel Moon je rozhodně lepší než Justice League.
Stvořitel (2023)
skvělé vizuály, skvělá kamera, skvělé nasnímání X špatně odvyprávěno, děravý scénář, podivné zkratky, logické díry v ději, nerozvinuté postavy, nerozvinutý svět
Bacurau (2019)
Brazilská divná vlna?