Recenze (101)
Truman (2015)
Takový obyčejný příjemný film.
High Rise (2015)
Je to sociologické drama a je dost nejasné, protože tam schází proč. Ale je to stylově vyladěné, takže i když to nepochopíte, tak se je na co dívat.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Doporučuji se na to vrhnout bez přípravy. Užijete si to 100x víc, než když o tom budete něco vědět.
Pád Londýna (2016)
Po vypnutí mozku parádní oddychovka, kluci u pc to trochu odflákli a jak začátek, tak konec schazuje neukočírované velikášství, ale jinak fajn akce :)
The Boy (2016)
Byl sem k smrti vyděšen kvalitou scénáře a z toho, že autoři v závěru naznačili možnost pokračování, mne zachvátila panika. Na Lauren Cohan se sice dobře dívá, obzvlášť za scénu ve spoďárech jsem byl vděčen, ale to je asi tak jediné pozitivum celé téhle hrůzy a to stačilo tak sotva na tu druhou hvězdu.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Pokud je nějaký bůh, tak tohle je zatím nejvěrohodnější podání.
Biřmování (2016)
Komedie ? :D Prosťoučký film na kterém není nic špatně, ale ani dobře.
Spotlight (2015)
Nejen že ojebávají nás, ale i naše děti, ale to neva, hlavně že od nich máme slíbené to nebe :)
Truth (2015)
Bolševik, nebo kapitalista je to jedno, sračky sou všude. Jenže v demokracii máte aspoň nějakou šanci se z nich vyhrabat :)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Slábne to :(