Recenze (75)
Špína (2017)
Přes několik polobotek ve scénáři to má grády. Z teenagerovského filmu se s postupujícím časem vyloupne vážnější věc. Atmosféra, houstnoucí každou minutou, je hodně podepřena minimalistickou muzikou. K tomu výborná paní Morávková, a pan Kamera. Nemůžu si to odpustit, ale Český lev byl asi omyl, ale to už bych asi mlátil mainstreamovou Slámu. 75/100
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Tak tohle je po delší době zase moje srdcovka. Černým humorem mi to evokovalo Coenovské Fargo. Jestliže scénář malinko nabíral vodu, hlavní protagonisté ji dokázali bez problémů vypumpovat a parník si to hrnul na plnej céres až do cílový pásky. A to se dneska už skoro nevidí. Žádná vata, prostě jen akce a nic víc. Jen houšť. 95/100
Polytechnika (2009)
Zpětně jsem se na to mrknul a nelituji. Černobílý film o 3 protagonistech téhož skutečného příběhu. Je to úplně prosté, jak rána na solar, a jak vás to chytne, už se neodtrhnete. Bez jakýchkoliv pimprlátek si zde pan Villeneuve jde za svým a nemá to větších chyb. 90/100
Dabing Street - Destrukce (2018) (epizoda)
S přibývajícími díly jede celý seriál z těžkého průměru plnou parou do fekálního kopru ve stylu American Pie. Ovšem pan Myšička byl tentokrát excelentní, to se musí uznat. Škoda, že takových bliknutí bylo v celém seriálu jako šafránu. 50/100
Sněhulák (2017)
Kdo nečetl knihu, bude třebas spokojen. V opačném případě vám z toho polezou oči z důlků. Je to takový nepovedený příběh o vařičích dortu: "Vraz tam 4 vejce a 5 hrnků mouky, sněhulo", "Ty tam nalej mlíko a rumem nešetři, sněhulíno...a hele co to je? Vokurka, šup tam s ní." Zkrátka byl to takovej chaos, že to bohužel ani gurmy Fassbender nespasil (neměl co hrát). Kde nic není, ani doktor nebere. 30/100
Odnikud (2017)
Parádně zrežírovaný kousek o nazitraktoristech a jejich obětech. Tři díly, z nichž každý uhrane zcela jinou atmosférou i hudbou, spojuje jediná hvězda - paní Krugerová. Po hodně dojemné první části to malinko ztrací drive, v části poslední ovšem dominuje výborná hudba. Konec se dal čekat. 75/100
Vzteklina - Epizoda 6 (2018) (epizoda)
Za mě to byl nejslabší článek řetězu. Místo gradace jsem si připadal jak ve školní lavici. Nebylo to ani sladký ani slaný, natož vzteklý, spíš přichcíplý. Z vrcholů večera snad jen zmíním pana Vzteklíka (+), na straně druhé nácvik jednotky ministerstva vnitra (-) a vysvětlování minulosti (-). 40/100
Vzteklina - Epizoda 5 (2018) (epizoda)
Sic kostrbatě, přeci jen to začíná nabírat na otáčkách. Detektiva Štiku si pro sebe opět usurpil pan Hádek, konečně byli v akci i další policajti (+), velmi dlouhá a nenápadná sledovačka (-). Podržela to muzika, to zase yo. 75/100
Vzteklina - Epizoda 4 (2018) (epizoda)
Je to jako jízda na mopedu, chvilku prďák chvilku krok sum krok, a to je právě teď. Nebýt dobře nasnímané rvačky v hospodě ve stylu Ladových obrázků (+), tak bych se tou vatou neprokousal ani do konce. Uf...60/100
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
Počátečními díly jsem byl celkem naladěn, jak atmosférou, tak i vlastním prostředím. Jakmile se však přehoupla první půle, začala se pod kůži dostávat vata a občas prapodivné zvraty. Jak mám horory v oblibě, tohle drbání pravýho ucha levou rukou na mě bylo moc. Závěrečný epizoda sice všechno vysvětlila, ale byla to bez uzardění jedna z největších sraček, co jsem v poslední době viděl. Dokoukal jsem to sílou vůle. 50/100