Recenze (665)
Antikrist (2009)
Porno?Mystifikace?Zvrácenost?...jedno je jisté,Lars von Trier používá přenádherných obrazů,že i kapky deště padající na žebřík Vás dokážou nechat v napětí.
Protektor (2009)
Nevšední český film,který dokazuje všem ostatním tvůrcům českých filmů,že se dá natočit velmi kvalitní film i v české zemi za účastí ne tak tolik moc známých herců.Vynikající hra s kamerou,vynikající střih a zajímavé animace s připomenutím toho,jak to u nás kolem roku 1939 vypadalo.I za tak malé peníze se dá natočit tak úchvatný a silný příběh,gratuluji tvůrcům i hercům....a zaslouženě 6 Českých lvů.
Líbáš jako Bůh (2009)
Režisérka Marie Poledňáková nám naservírovala milostnou zápletku,která nám mnoha z nás může připomenout osobní příběh ze života.Už se asi nedozvíme,jestli režisérka čerpala z vlastního života,ale i tak nám příběh byl podán s nadhledem a šarmantností.Vyzdvihuji výkon Oldřicha Kaisera.
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Těžko hodnotit jako celek všechny díly.Některé díly nic moc,tak za dvě hvězdičky ,ale třeba díl Tatínkova holčička bych dal i pět hvězdiček.Jako celek velmi slušnej průměr .
Láska nebeská (2003)
Úžasně natočené,skvělí herci,skvělá hudba....ta scéna,jak synek utíká strážníkům na letišti za svojí vytouženou láskou....uchvatné...
Zbouchni mě! (2008)
Pro mne veliké překvapení...příjemně jsem se pobavil.
Pátek třináctého (2009)
Jason se vrátil tak jak ho máme rádi....chladný a lačnící po nečí smrti.
Veronica Guerin (2003)
Trochu vlažné.ale i tak Vás toto drama chytí za srdce.Boj proti nespravedlnosti a kriminálníkům neskončí pro nikoho dobře...pravda někdy vítězí až po smrti.
Babel (2006)
Svělé drama o propletenci životů.Tak málo stačí a život se Vám otočí o 180 stupňů.Vynikající herci i neherci.Každý byl ve své roli výborný.
Animální přitažlivost (2001)
Velmi chytrá a inteligentní komedie.