Poslední recenze (17)
Gravitace (2013)
Na velkém plátně a ve 3D úžasná podívaná.
Sinister (2012)
Parádní atmosféra, parádní lekačky (sice předvídatelné, ale fungují)... ale ten konec byl vážně slabý. Škoda.
Prvotní strach (1996)
osobně Richarda zrovna nemusím, ale tady to bylo úplně jedno. Výborný film a Edward?Aaron?Roy?:-)