Poslední recenze (173)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Za mě velmi povedené finále. Začátek byl trochu zmatečný, ale to už tak s nádory na mozku bývá. Když se časoprostor vrátil k lineárnosti, začalo to do sebe hezky zapadat a nitky se rozplétaly. Hodně povedený díl, i když ani tak nešlo o záhadu jako spíš o pravdu. K tomu všemu musím vychválit hudební doprovod.. to bych si rád poslechnul i opakovaně. Jedinou výtku mám vůči absenci agentů StB. 85%.
Ted - Loud Night (2024) (epizoda)
Na můj vkus je seriál přehnaně politický a v tomto díle to nebylo o ničem jiném. Prakticky vůbec se díl nevěnuje Johnnymu a Tedovi, zato poučovatelské přemoudřelé sestřence a její sexuální orientaci dává celý díl. Až je z toho smutno. Navíc v devadesátkách už dávno LG nepotřebovali nikomu nic dokazovat. Trochu se to vymklo tvůrci z ruky. Neškodilo by ubrat na kampaních a přidat na dobrodružství Teda. 50%.
Duna: Část druhá (2024)
Taková velkolepá cimrmanovská podívaná s krásnými poušťními exteriéry a komplexní mytologií. Určitě více vtipné než první část a všechny důležité postavy dostaly mnohem více prostoru k manévrování a prohlubování svých charakterů. Hudba samozřejmě úžasná a tak vůbec všechno. Dokonce ani bojové sekvence nenudily, jelikož byly zručně sestříhané a režisér je nikterak zbytečně nerozpatlával. Takzvaně "Veni, vidi, vici." Určitě na velké plátno - čím větší, tím lepší. 90%.