Recenze (265)
In the Absence (2018)
Veľmi (veľmi) silné zobrazenie zarmucujúcej udalosti vytvárajúcej zimomriavky, o ktorej, priznám sa, som nemal ani tušenia. Čo sa stalo je strašné, narozdiel od tohto dokumentu, ktorý všetko podáva (ako by v Amerike povedali) short & sweet 10/10
Walk Run Cha-Cha (2019)
Ide o príbeh staršieho prisťahovaleckého páru, ktorý v Amerike navštevuje tanečné hodiny a prihlasuje sa na tanečné súťaže, prelínaný spomienkami (v podobe hovoriacich hláv) na rušné obdobie keď museli opustiť svoju vlasť. Tento príbeh však ani pri krátkej stopáži nemá čím zaujať 2/10
The Neighbors' Window (2019)
Zvláštny snímok, ktorý ma zo začiatku nebavil, nechápal som ho ani čím chce byť až prišiel celkom silný koniec a ja som mal chuť si to pustiť znovu 7.5/10
Čičbul (2019)
Veľmi milý minisnímok ukazujúci mimo iného aj v akých podmienkach žije mnoho psíkov, využívaných na psie zápasy, ktoré len chcú byť milované 7.8/10
Hair Love (2019)
Kraťas o ničom, ktorý nemá čím zaujať. Ani postavy som si nemal ako a prečo obľúbiť, a to vrátane mačky, ktorá mala byť pravdepodobne vtipným elementom 4.5/10
Ploty (2016)
Ako už aj Cervenak a T2 povedali, ide o divadelné predstavenie natočené na kamere, v ktorom sa niečo začne diať až po hodine čírej nude. Tú človek vydrží pozerať len vďaka veľmi talentovanému castingu. No po tejto hodine to začne byť aspoň trochu zaujímavé a potom som to už musel dopozerať. Ale nechcel... 4.9/10
1917 (2019)
Tak toto mi so všetkými svojimi prekvapeniami (ktoré som nečakal), úžasným vizuálom a najmä napätou atmosférou odpálilo dekel až do vedľajšieho zákopu. Pri pozeraní som mal fakt pocit, že mi ide o život a teraz, po tom, čo som to videl, si do životopisu určite pridávam účasť v prvej svetovej 10/10
Bournův mýtus (2004)
Výmena režiséra sérii jednoznačne prospela, film je dynamickejší a zaujme nielen tajomstvom, ktoré odhalíme až na konci. Sympatické je, že sa tempo filmu nespomaľuje a nikde sa nepozastavujeme nejakými zbytočnými emočnými výlevmi nech sa deje, čo sa deje. Prekvapivo si však tento diel pamätám najmenej zo všetkých 8.2/10
Miami Vice (2006)
Na mňa príliš vážny akčňák, i keď so skvelou akciou. Stopáž sa mi zdala prehnaná a spomaľovalo to tak tempo filmu, čo u mňa viedlo k tomu, že som sa niekedy nudil. Z hľadiska príbehu sa tiež nejedná o nič nové a nemám tak dôvod vidieť film znovu. A ide asi o prvý film, v ktorom mi bol Colin vyslovene nesympatický, Jamie len do počtu 5.2/10
Peter a Lucia (1968) (TV film)
Emila Horvátha mladšieho som ešte nemal možnosť vidieť naozaj mladšieho, no rola Petra mu skutočne sadla, rovnako ako rola Lucie pani Vášáryovej. Stredná pasáž ma však, aj napriek krátkej stopáži, dokázala nudiť a nemám dôvod sa k filmu ešte niekedy vrátiť 4.5/10