Recenze (78)
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Čisté a zábavné béčko. Na tu dobu film sice zaostává, ale to vůbec nevadí, protože souboje si vychutnáte i tak. 85% (4 hvězdy)
Pocahontas (1995)
Tento film není u nás vůbec známí a je to velká škoda. Příběh je také velmi zajímavý, protože se z dob rytířů atd. přesouváme do dob kdy angličané jeli osidlovat Ameriku. Postavy jsou také skvělé. Obě strany jsou divákovy strašně simpatické a místy jsem nevěděl které straně fandit. Pocahontas jako hlavní postava funguje dobře a vždy můžeme pochopit její chování. Je tu mnoho skvělích písní a mnoho z nich si budete zpívat další dva dny. Nebudu tady psát slohy, 100% (5 hvězd).
Špion, který mě miloval (1977)
Další Bondovka a tentokrát dopadla excelentně. Příběh se točí kolem studené války což je celkem zajímavé téma. Postavy. Samozřejmě je tu James Bond kterého všichni známe a všichni ho milujeme. Zub je naprosto skvělý a zapamatovatelný záporák. Jediné mínus filmu je to že je až moc podobný předchozím Bondovkám a místy je to opravdu vidět. 90% (5 hvězd)
Lví král (1994)
A nyní tu máme asi nejznámější Disneyho film. Tento film je naprosto úžasný. Animace je naprosto úchvatná. To co tu Disney předvedl je něco neuvěřitelného. Příběh asi všichni známe ale i tak je velmi zajímavý. Postavy jsou skvělé. Jsou skvělé kladné postavy tak i záporné postavy. Jediné mínus jsou písně které mi moc nesedly ale i tak jsou skvělé. 97% (5 hvězd).
Aladin (1992)
A máme tu opět něco lepšího. Tento film mě velmi mile překvapil. Příběh je v celku originální a nemůžu proti němu říct nic špatného. Postavy jsou skvělé. Hlavně postava Džina je naprosto úžasná. Film je v celku dobrý a dávám mu 80% (4 hvězdy).
Záchranáři u protinožců (1990)
K tomuto filmu se nedá nic moc říct. Pokud se vám líbily první záchranáři tak se vám bude líbit i tento film. Příběh je celkem podobný ale mnohem lepší. Celkově tenhle film je lepší oproti prvnímu dílu ale zas takový rozdíl to neni. Nevím co dál říct. 80%.
Malá mořská víla (1989)
A začíná období Disneyho renesance což je období kdy vycházely ty nejlepší Disneyho filmy. A začíná to tímto skvělím snímkem. Původně jsem si říkal že to bude jen blbost pro holky. Ale je to jeden z nejlepších filmů tohoto maratonu. Příběh, i když je známý tak je velmi solidně odvyprávěný a místy i celkem dojemný. Tento film mi celkem připomněl Popelku. Postavy jsou naprosto dokonale napsané. Hlavní záporačka filmu je naprosto skvělá a jako záporák funguje, Animace je také velmi skvělá. Myslím že Disney zase o krok postoupil. 100% (5 hvězd)
Slavný Myší Detektiv (1986)
Zde se Disney rozhodl udělat si vlastního myšího Sherlocka Holmese a celkem se jim to povedlo. Animace je opět skvělá, hlavně finální scéna o které ještě budu mluvit. Ta detektivní část je taky celkem dobrá. nemůžu si stěžovat. Postavy jsou také velmi dobře napsané opět nemůžu si ztěžovat. Finální scéna v BIg Benu je naprosto úžasná a rozhodně ji chci ještě někdy vidět. Nevím co dál říct, 80% ( 4 hvězdy z 5 ).
Oliver & Přátelé (1988)
Další film který u nás nikdo nezná. Animace je naprosto výborná. Je zde využíváno hodně počítačové Animace a to je jedině dobře. Film vypráví příběh Olivera Twista. Ovšem tady si Disney trošku víc vymíšlí protože film se odehrává v New Yorku a původní příběh je vyprávěn někde úplně jinde.Postavy nejsou ničím speciální nejsou ani špatně ale ani nejsou ty nejlepší. 75% ( 4 hvězdy z 5 ).
Liška a pes (1981)
Tento film není opět moc známí, ale tentokrát je to strašná škoda. K animaci se už vyjadřovat nebudu ( je skvělá samozřejmě skvělá ) a budu zde řešit důležitější věci. Příběh filmu je strašně originální a hrozně zajímavý. Zápletka se neustále vyvíjí a to je velké plus. Věc které si u tohoto filmu všimnete je to jak je smutný. Tenhle film hodně smutný ( trošku mi to připomnělo film Cesta ) a né jednou budete brečet. Jinak film není je smutný je místy i docela vesevý a to hlavně na začátku. Dále nevím co bych řekl a 95% (5 hvězd).