Poslední recenze (7)
Světlo mého života (2019)
Ne, že by to bylo špatný, to vůbec ale Viggo v Cestě mě bavil víc... tady je toho nějak málo, chci víc. Zaber Casey!
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Nic moc jsem od toho nečekala a bylo to ještě horší... a to jsem se fakt snažila, ale ani na podruhé jsem to nedokoukala do konce a raději to vyměnila za stokrát viděný díl simpsnů. Nuda, nuda.. ani vtipný to nebylo.
Medicejové (2016) (seriál)
Já tomu tu plnou palbu klidně dám. Stáhla jsem to na jeden zátah, napnutá až do konce. Obsazení na které je radost se dívat. Exteriéry, jak už to bylo řečeno-úchvatné. A klidně přimhouřím oči nad historickou nesrovnalostí nebo vtipnost situace, když si představíte, že Richard Madden má osmnáctiletého syna. (viděna pouze první série)