Oblíbené filmy (10)
Monte Walsh (1970)
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Excelentne, bravurne, famozne, hlboke... Proste dokonalost sama!!! Precital som vsetky komentare, kazdy ma svoju pravdu, ale ked sa pozriem na film ako celok, ja mu nemam co vytknut... Videne opat 01.17.stale plny pocet. I ked prva cast najlepsia.
Vzpomínky na lásku (2004)
Vyborny film a strasne smutny. Nikdy mi este tak rychle dve hodiny neubehli a mozem sa priznat, ze slzy mi pri filme naposledy tiekli pred 40 rokmi, ked 1. krat zastrelili Winnetoua... :) Pekny Matty, pekne si to napisal...
Nesmiřitelní (1992)
Matrix (1999)
Byzantium (2012)
Ve spánku (2010)
Mile prekvapenie, vyborny thriller. Par zadrhelov by sa naslo, ale v porovnani s ostatnou produkciou treba oko prizmurit.
Rozpolcený (2016)
Nebohá paní Pomsta (2005)
preco ma tento film tak vysoke hodnotenie? Mam pocit, ze vacsina ludi ohodnoti hocijaku kravinu plnym poctom, pretoze to hodnotia aj ini tak, no a ked ma od nejakych "yntelektualov" este aj podplateneho nedajboze oskara, tak je to pecka, aj keby ju mali celu odspat!
3:10 Vlak do Yumy (1957)
Na filme bolo citit jeho starsi vek, ale v pohode by som to toleroval, ale ten absolutne vymasteny a vymlety zaver ma uplne odrovnal. Len z ucty k mojmu oblubenemu zanru privieram oko.