Poslední recenze (14)
Gentlemani (2019)
Nejlepší pecka za hodně let. Dokonalá akční komedie, kde mi nechybělo fakt nic. A jako bonus si pořídím kostkovanou teplákovku. Guy Ritchie perlí, smekám.
Sekuriťák (2017)
Není to béčko, ale spíš tak efko. Předvídatelný, trapnější dialogy, nedá se čekat moc víc. Desperado hadra v přestřelkách;-) Nejvtipnější je chování hrdinných sekuriťáků, kteří jeden okamžik přemýšlí, zda vydat gangsterům holku, kterou neznají a vzápětí hrdinně obětujou svůj život s klišé monology;-) 3 hvězdy za Zorrovu formu. "Sám doma, ztracen v obchoďáku" zabaví, ale znovu určitě koukat nebudu.
Nech svět světem (2023)
Příjemný napínavý, ponurý, záhadný apokalyptický thriller. Julia Roberts překvapila spíše negativní rolí a množstvím vína, Hawke zase tím, jak zestárnul. Bacon excelentně, vzhledem k malému prostoru, co dostal. Kdybych si někdy v životě chtěl koupit Teslu, po tomto filmu to neudělám :-D Naštval mě závěr. Čekal bych alespoň náznak nějakého vysvětlení. Už kvůli těm jelenům. Dát tam ufony, Putina, Kima nebo jakýhokoliv jinýho šílence, sklidil by film i 5 hvězd.