Recenze (1 551)
Hostel II (2007)
Hostel II je ve výsledku méně drastický než jednička, ale o to víc zaujme samotným příběhem. Vše pozitivní z jedničky zůstalo, zejména pro mě lahodící Česko - Slovenská stopa, plus dvojka má podstatně zajímavější a zábavnější závěr. Sečteno a podtrženo, dvojka se mi líbila víc a tudíž za pět.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Seznamte se, Joe Black mě fascinoval již, když jsem ho viděl poprvé a fascinuje mě stále. Film má sice skoro tři hodiny, ale ta chemie mezi herci, je prostě dech beroucí a dokáže utáhnout i takovou stopáž. Rozhovory mezi Joem a Billem jsou dokonalé a nikdy mě neomrzí. Jak Anthony Hopkins, tak Brad Pitt předvedli dokonalý výkon a nebyli jediní. I výkony Claire Forlani, Marcii Gay Harden a Jeffreyho Tambora mě odzbrojovaly a dojímaly. A k tomu ta mysteriózní část se samotnou podstatou Smrti a jejími rozmary. I když jsem fanda hororů a romantické filmy moc nemusím, tak musím uznat, že toto je maistrštik.
Joker (2019)
Joker je vynikajícím filmem, ve kterém Joaquin Phoenix odvedl jako obvykle skvělou práci. Je slast dívat de na jeho herecké umění obzvlášť, když i vše okolo něho funguje skvěle. Doslova nemám, co bych vytknul a už teď se moc těším na pokračování, protože Toddu Phillipsovi věřím, že nepoleví.
Kam se poděla sedmá rota? (1973)
Kam se poděla sedmá rota? je jednou z klasických francouzských komedií, na které jsem se díval v dětství a na kterou se budu dívat až do důchodu. Je to prostě skvělý film, který oplývá skvělým inteligentním humorem a skvělými komediálními herci.
Josefína Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo... díl 1. (1976)
Je to sice konina, ale v rámci žánru to je prostě porno kult, který je i nyní nesmírně vtipný a nostalgii vždy vyvolá. Za mé zhýralé já nemůžu jinak než plný počet.
Země kůlů (2010)
Asi mám v poslední době kliku na horory, protože Země kůlů je už několikátý horor, který mě v době jeho vzniku úplně minul, nevěděl jsem, že vůbec existuje a vyklubala se z něj vynikající podívaná. Jedná se o takový road movie horor, který příběhem nijak nevybočuje z řady. I když v znám spíše verze s zombíky a tady jsou upíři. Ale samotné odvyprávění příběhu je to zajímavé. I když jsou vlastně upíři na vedlejší koleji, tak se nedá upřít, že se o horor jedná, ale Stake Land je spíše dramatem, který se pyšní charismatickými a skvělými herci, výbornou atmosférou a napínavým dějem. Dokonce jsem tak nadšený a spokojený z výborného výsledku, že se bojím pustit si dvojky, abych o tento pocit nepřišel.
Zatímco spíš (2011)
Nemám, co bych vytknul. Zatímco spíš je vynikající psychologický thriller, který stojí na výborném výkonu Luise Tosara a skvěle dávkovaným napětím. U pasáže, kdy se snaží César vyplížit z bytu, jsem snad ani nedýchal. Pokud nemáte rádi krváky a lekačky, ale přesto se rádi bojíte, tak tohle je film přesně pro vás. Tvůrci odvedli opravdu výbornou práci.
Storm Warning (2007)
Tak tohle bylo žraso. Téma jednoduché: Mladý pár zabloudí v pustině, když narazí na jediný objekt v okolí, který je na míle vzdálený od civilizace. Co by člověk nechtěl, tak ten je obydlený vraždícími maniaky, kteří nic netušící zatoulance už nemíní ze svého sídla pustit. Podobných filmů bylo natočeno již mnoho, ale zpracováním se jen tak každý Storm Warning nevyrovná. Nejen, že tvůrci a herci odvedli skvělou práci, ale závěr byl originální, neokoukaný, krvavý a kurevsky napínavý. Tento horor je pro mě opravdu velkým překvapením a mé hororové srdce plesá.
Starman (1984)
Starman je nejlepší romantická road movie, co jsem doposud viděl a John Carpenter dokázal, že je skvělým režisérem mnoha žánrů a nejen hororů. Zejména měl kliku v obsazení, protože Jeff Bridges byl doslova úžasný a jeho mimika a pohyby těla mě fascinovaly, protože si umím představit, že kdokoliv jiný by tíhnul k přehánění, ale u něj to vypadalo komicky a zároveň přirozeně. Nádherná Karen Allen byla taky úžasné, a to nejen díky své přirozené kráse, ale i svému jemnému hraní. Zmínku si zaslouží i Charles Martin Smith ve vedlejší roli, protože byl taky skvělý. Samotný příběh je jednoduchý, nenudící ba naopak nesmírně zábavný a romanticky dojemný, a to já na romanťárny nejsem. Tady jsem si to však užil a díky tomu vím, kam se obrátit, až moje něžná polovička bude romantický film vyžadovat.
The Beekeeper (2024)
Přesně tenhle tip filmů zbožňuju a The Beekeeper mi dal to, co jsem chtěl. Mrtě skvělé akce, pořádnýho drsňáka se suchými hláškami a ve výsledku slušné sympatické herce, ať už v kladných či záporných rolích. Jason Statham po právu patří mezi ty největší akční hrdiny a už ho dávno s klidným srdcem řadím do sekce s ikonami jako je Sly či Arnie. Je to boží odpočinkový film a skvělá akční podívaná.