Recenze (70)
Spotlight (2015)
Nožom priamo do srdca. Fanúšíkovia poctivej investigatívy budu po celý čas vytŕžení, tak ako ja.
Život je krásný (1946)
No ty vole!
Bojovník (2015)
Pane Bože Jakeeeeee! Niečo tak ploché, milučké a neprekvapivé som fakt nečakal! Not so phenomenaaaal :-/
V hlavě (2015)
Vau! Pixar to opäť dokázal, opäť rozplakať ma.
Jonesovi (2009)
Born to buy. Zaujímavá štúdia do srdca materializmu. Videl na prednáške spotrebiteľského správania, ako prípadovú štúdiu.
Apokalypsa (1979)
Nie apokalypsa, ale psychadelická odysea s prazvláštnou hudbou, farebným dymom a tými najväčšími peklami a paradoxami vojny.
Lásky čas (2013)
Ano prosim, posielajte mi do tohoto anonymneho Londyna viac takychto veci, toto mesto ich zufalo potrebuje.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Veľmi lacný gýč, tak ako celý životný štýl týchto pseudo-celebrít.
Domek z karet (2013) (seriál)
Tak dokonalý a brilantný seriál o hrdinoch pachtiacich bezohľadne po moci som jakživ nevidel. Dokonalé. Neviem sa dočkat season2. Francisove vsuvky sú to najlepšie čo rok 2013 priniesol.
Jen Bůh odpouští (2013)
Kill Bill pre hipsterov s motívom Michelangelovej Piety. A nehovorte že nie.