Oblíbené seriály (10)
Akta X (1993)
Přátelé (1994)
Pre mňa jednoznačne naj sitcom. Možno ani nie podarenými vtipmi ale neskutočne dobrým obsadením, ktoré mi prirástlo k srdcu tak ako nič iné predtým. Množstvo výborných častí. Snáď na každej som sa zasmial + vyronená slzička na konci 10tej série je u mňa jasných 5* a 100% ako vyšitých.
Frasier (1993)
Tak tomuto seriálu som prišiel na chuť až neskôr ale stálo to zato. Len o chlp sa zaradil v mojom rebríčku za Priateľov. Perfketné postavy, skvelý humor na úrovni, bezchybní herci. 5* = 99% :-D
Studio 30 Rock (2006)
Výborný seriál s množstvom zaujímavých postáv. Najviac vyčnieva Alec Baldwin, ktorý nemá chybu...............
Californication (2007)
Ztraceni (2004)
Dopozerana posledna seria a jednoznacne naj serial aky som kedy videl. EDIT (6.7.2014) - ani sa mi nechce verit, ze su to uz 4 roky co som dopozeral lost. Povodny komentar by dnes vyzeral takto: Dopozerana posledna seria a jednoznacne jeden z naj serialov aky som kedy videl.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Ajťáci (2006)
Mrtví jako já (2003)
Dexter (2006)
Výborný seriál.....o tom niet pochýb......až na jednu maličkosť........BACHA SPOILER..............zdá sa mi totálne pribrzdené ak otec zistí že jeho syn je závislý na zabíjaní a povie mu že proste bude zabíjať iba toho kto si to zaslúži....sry ale to je fakt hovadina a preto idem s hviezdičkou dole....4*