Recenze (51)
Parazit (2019)
Překvapivě vtipnej a napínavej korejskej thriller ale není to asi úplně můj šálek kávy.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Decentní zakončení úžasného seriálu úžasným Aaronem Paulem.
Teroristka (2019)
To je fakt hrozná blbost :D
Běženky a kapři (2016) (TV film)
Nejvtipnější je ten název filmu :D Jinak je to odpad :D
My (2019)
Trailer lepsi nez film...zklamaní.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Film se mi líbil od začátku do ...no před koncem. Chtěl jsem hodnotit pěti hvězdičkami ale ten konec se mi vážně nelíbil...
Avengers: Endgame (2019)
Nemám co bych k tomu dodal...až tedy na ty hrozné scény s captain marvel které mě fakt nebavily :D a na falcona jsem byl vždycky alergickej :D .
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
David Fincher prostě umí...
Pustina (2016) (seriál)
Jsem opravdu rád že jsem tenhle klenot české kinematografie mohl vidět. Naprosto perfektně zahráno, hlavně pan Dušek tam ukazuje perfektní herecké výkony....Patří do kategorie "Must see"
Úsměvy smutných mužů (2018)
Černá komedie která ukazuje kam až člověk může zajít a jak může dopadnout kvůli alkoholu.... Opravdu povedené a doporučuji shlédnout.