Recenze (257)
Slunovrat (2019)
Totálny odpad!!! Film absolútne ničím nezaujme. Úplne stačí vidieť trailer.... 0%
Godzilla II Král monster (2019)
Totálny odpad, efekty OK. Nikdy viac!!!
Temný případ (2014) (seriál)
Presne takto by mala vypadať detektívka. Absolútne ma to odrovnalo. Matthew McConaughey a Woody Harrelson hrajú ako o život. Pre mňa jasná stovečka :)
Medvědi (2014)
Bez toho trápno-"vtipného" komentára, konkurencia BBC.
Památkáři (2014)
Zatiaľ najväčšie sklamanie roku 2014, jedna veľká nuda...
Gamshijadeul (2013)
Čím ďalej, tým viac prichádzam na chuť kórejským filmom. Citujem užívateľa JosefGruber-a: "Skvělá kriminálka, která je důkazem toho, že kvalitní krimi thriller se dá vytvořit i bez klasických debilních amerických akčních scén!" - Lajk :)
Zlato v zemi ledu (2013) (seriál)
Prvé dve časti veľká a nudná bieda
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino je Pán !!! Natočiť film, kde je dobrá akcia, humor, napätie, dialógy, postavy nie je až taký problém, ale s takým obrovským nadhľadom, precíznosťou, humorom a hlavne dialógmi to dokáže jedine majster Tarantino! Po Nehanebných bastardoch, ďalšia pecka od pána režiséra.
Země lidí (2011) (seriál)
Neskutočné zábery v HD (ukradnúť úlovok levom doslova z "pod huby" bolo brutálne, taktiež stavanie domu na 30m vysokom strome a mnoho ďalších) = 100%