Recenze (5)
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Rychle a stručně. Nebylo to tak zlé až na poslední přemrštěnou scénu . Efekty dobré , sem tam i nějaké to napětí . Film ani Statham nezachránil. Na druhou stranu to mohlo dopadnout hůře.
Mrakodrap (2018)
Za Rocka 3 hvězdy. Škoda že to tvurci tak přepalili. Nebyt tam ty přestřely typu držím most, přeseknu lano, skacu 20m atd tak by to byl super bijak. Celkový nápad to nebyl špatný.
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Za me super oddychovka. Hlavne kvuli spickovemu českemu dabingu. Maxijan je týpek!
Po strništi bos (2017)
No ja to zkratim. O čem to vlastně bylo???
Thor: Ragnarok (2017)
No co dodat. Jako hledat zde nějaký smysl nebo podstatu nemá smysl :-) Nekonečný boj všech hrdinů mne nikdy nebavil. A teď už je to takový mix že to nemá cenu komentovat. Ale když tohle vše dáte stranou tak z toho výjde KOMEDIE ROKU! Ja nevím jestli mi tento humor tak sedí nebo čím to je, ale my se s kolegou v kině tak nasmáli jak už dlouho ne. Hláška za hláškou a český dabing se u tohoto filmu povedl. Dohromady to je prostě TOP film tohoto roku. .......mááááám narooooozkyyyyy :-D