Recenze (78)
Klíč (2005)
Docela povedé zpracování klasického námětu na "dům hrůzy" zkombinované s prvky mysticismu a šamanství. Ale nechybí ani scéna, kdykrásná blonďatá děva uléhá k spánku v bílem tričku a venku prší... Copak se bude dít...
Klub sráčů (2000)
Už je to dávno, co sem to viděl - stále se mi navaluje ...
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Tak tohle je opravdu kvalitka i mezi odpady!!! Nevkusný a nevtipný film, ve kterém vás neosloví ani pěkná holka(třeba jak v American Pie) vlastně celou dobu čučíte na nudné ksichty německých Gertrůd... ve finále stále se vtírající vnitřní monolog s vlastním penisem musel srát už každého... Varuju všechny ať už netočí další takovéto nefilmy nebo se už vážně nechám ostříhat - a to si myslím je dobrý warnung...
Kobylky (1997)
Docela zajímavý příběh z pochybné farmy s dojímavým koncem-jsou i lepší jsou i horší...
Kouzelná země skřítků (1999) (TV film)
Asi skoro nejlepší a nejhezčí americká neanimovaná pohádka...
Kurs sebeovládání (2003)
Hodnocení se zdá být možná přísné, ale hodnotí se film a proto jedna hvezda. Poslednich 15 minut mě totiž fakt nasralo. Tak to podělat může opravdu jen režisér Zamilovaného profesora 2! Jinak Nicholson je jako vždy výborný a jediný to zachraňuje!!!
Lekce Faust (1994)
Musim říct jen:"Hrozný mor, pěkná masáž mozku!!!"
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Toto mě odbombilo...
Lovci pokladů (2004)
Hrůza s hnojem dohromady... Klasický pseudolegendní americký přeplácaný a happyendní film pro tupé americké hlavy... hádanka byla vcelku nápaditá, ale ty tuny zlata, ty dialogy no katastrofa... Nechapu těch vašich 60%, zamyslete se nad sebou, nedám odpad jen z milosti nad Diane Kruger a pro jednu vtipnou scénu...
MacGyver (1985) (seriál)
Přidám se do klubu fandů člověka, který ze součástek ve stanu v nějakém armádním táboře kdovíkde sestrojil letadlo!!!