Recenze (78)
Fotograf (1998)
CO říci? Tento "film" má několik chybiček... Za prvé - producenta, který dokázal zrealizovat tu hrůzu na základě špatného scénaře a do hlavní role dosadil jindy "skvělého" Davida, za druhé - ani režisér nezůstal pozadu a ještě to "vylepšil úžasnýma, někdy nepochopitelnýma záběrama", za třetí - střihač filmu měl taky špatný den, a naposled - samozřejmě SCÉNARISTA je adept na popravu!!!! vyzvedl bych jen výkon Dejva protože ten si aspoň udržel svůj standart... :-)
Mumie (1999)
Když pominem úchylné hodnocení Hevera, jde o docela dobrou pohádku s napohled pěknýma efektama!
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Postelové scény vždy na začátku dílu mě dostávali, škoda té blbky v podobě sekretářky pseudospolečnice detektiva
MacGyver (1985) (seriál)
Přidám se do klubu fandů člověka, který ze součástek ve stanu v nějakém armádním táboře kdovíkde sestrojil letadlo!!!
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Společně s Midsomerskými vraždami je asi to nejlepší na našich televizích co se oblasti detektivek týče...
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
Tento díl zdaleka nepatří mezi špičku "Star treků", ale i tak to byla slušná podívaná...
Žena za pultem (1977) (seriál)
Tak tento seriál mi fakt vadí... Hlavně když je v televizi občas i něco normálního (sport) a matka musí nutně sledovat jak se neschopné baby baví o svých nemožných láskách-bleeeeeee a to celé v krásném prostředí minulého režimu - no kde sme???
Pravá blondýnka (2001)
Takova pi....na nasere, dokonce humor na adresu S. Hawkinga od tupohlavé blonďaté s dovolením k....y!!!
Fantom (1996)
I odpad je přeceněním kvalit tohoto "filmu". Viděl jsem správně, jak Fantom střílí naprosto nesmyslně piráty se šavlema, vzápětí tři spojené kovové lebky=ultimátní zbraň a po šíleném happyendu a úniku s pirátského ostrova ten ostrov vybuchl... Je to fakt úděs a běs...
Vřískot 3 (2000)
Ani jsem se nebál, spíš zasmál...