Recenze (121)
Westworld - The Choice (2022) (série)
Ještě více zbytečnejší než celá třetí série. Jediným extrémně kladným přínosem je, že je konečně konec a další díly tohoto blábolu už snad nikdy nenapadne nikoho tahat z žumpy.
Westworld - Que Será, Será (2022) (epizoda)
Teda musím říct, že mě tvůrci opravdu hodně překvapili. Čekal jsem, že poslední díl nebude tradičně nic moc, ale že pohnojí doslova absolutně všechno, na co sáhnou, a i restropektivně vynulují ten mizivý význam předchozích dílů ... to opravdu muselo dát práci něco tak neskutečně doku....
Westworld - Metanoia (2022) (epizoda)
Klidně to vystřílejte do poslední postavy, ale bylo by fajn, když se nemotalo v kruhu, neskákalo v čase jen proto, aby náhodou nebyl díl 40 místo 50ti minut a tvůrci se pak nemohli plácat po zádech, jak jsou strašně chytrý. Skutečně jsem si užil to, jak si naprali batoh plný zbraní a pak ho nechali v metru ... takže je v celku jasné, že v posledním díle se střílet moc nebude, protože nebude čím :-D
The Orville - Domino (2022) (epizoda)
Vyjma zbytečného skákání tam a zpět, vesmírných souborů a většiny bojů v základně nemám moc co bych vytkl.
Westworld - Zhuangzi (2022) (epizoda)
První díl kdy se konečně něco zajímavého děje. Ano, recykluje se o 106, ale zároveň se posouvají důležité linky děje a postavy konečně dostávají vlastní prostor dýchat. Těch pět hvězdiček si nejspíš nezaslouží, minimálně za to "osvobození" rukojmí, ale ze soucitu, a že se to konečně zase jednou povedlo jich tam těch 5 dám. Retrospektivně snižuji hodnocení o jednu hvězdičku.
Westworld - Generation Loss (2022) (epizoda)
Ano, poslední dvě minuty ukazují, že někdo nad daným dílem přemýšlel, ale to než se dostaneme ke konci, stále stojí příběh za starou bačkoru a jen recykluje ... doslova recykluje v posledních dvou minutách, to co už jsme od Westwordu viděli 50x předtím. Už se nerecykluje jen plot, už se recyklují i postavy, které někdo jen tak ledabyle, před 23 lety, pohodil a neumístil do tříděného odpadu.
Westworld - Annees Folles (2022) (epizoda)
Ne že bych nečekal, že to po předchozím dílu nespadne tvrdě na zadek, ale i tak jsem uchovával drobné světýlko naděje. No nic nevyšlo to a je z toho obligátně repetivní záležitost, s hloupými postavami, kupodivu nulovým budgetem pro kostými a plotem průhledným jak sklo.
The Orville - Dvakrát za život (2022) (epizoda)
Udělat epizodu o cestování v čase je vždy těžké, je težké, aby se tvůrci nezamotali do blbostí a nelogičností, které cestou vytvoří ... a tento díl není bohužel výjimkou. Jo a mínus hvězdička, že jsme se nedozvěděli, jak to dopadlo se sendvičem .... běda jim, jestli nebude ani v dalším díle!
Banda - Bezuzdná zuřivost (2022) (epizoda)
Z hlediska akce dobrý díl, ač tradičně uspěchaný a smrdící přípravou na další sérii. Pokud bude i čtvrtá série, tak jen doufám, že bude krátká, k věci a hlavně kždy bude řešit podobné motivy, tak bude i hlavně poslední.
Banda - A nyní svíčka, která ti posvítí na cestu do postele (2022) (epizoda)
Ne, že bych ten konec nečekal, jako jednu z možností, ale i tak to sedlo velice, velice trefně. Moc pěkný díl a je škoda, že kus osobnosti Butchera dostáváme až teď, na konci třetí série.