Recenze (2 037)
Rubber (2010)
Rubber je sice od začátku do konce totálni nuda a ptákovina, ale řekněte mi kde uvidíte vraždicí pneumatiku co si cestuje po světě, sprchuje se a kouká na telku ?
Amer (2009)
Audiovizuální orgie s hutnou atmosférou, ale bohužel nudným námětem a přes ideální stopáž se snímek někdy šíleně vlekl.
Lovec trolů (2010)
Tvůrci přišli sice s ohraným námětem co se týče zpracování a stylu kamery, ale aby v moderní době chodil po lese Troll to jsem ještě neviděl. Zpracování a triky vzhledem k rozpočtu a podmínkám při kterých byl film natáčen jsou na velmi dobré úrovni.
Ukrutnost (2010)
Je spousta lepších filmů z prosředí Yakuzy než je tento nový počin od Kitana. Největší mínus snímků je přepalená stopáž a nepřehledný a zbytečně zamotaný děj. Kitano umí lépe a snad to v budoucnu dokáže.
V pravé poledne (1952)
Naprosto nudný a stupidní western, který podle hodnocení na imdb měl být dobrým filmem, ale je jen průměrným westernem. V Hign Noon se 75 minut nic neděje a pak se pár týpku postřílí a je konec. A tohle je v mnohých žebříčcích označovano jako nejlepší western všech dob. Nechápu.
Dotek zla (1958)
Naprosto božská atmosféra přihraničního městečka a fantastický výkon Orsona Wellesa nejen za kamerou, ale taky před kamerou. Látka je hodně zajímavá a z tohodle prostředí považuju Dotek zla asi za nejvetší noir klasiku všech dob.
Lepší svět (2010)
Susanne Bier musela za tenhle snímek dostat Oscara a taky musela s Lepším světem, válcovat festivaly, protože do filmu zařadila dějovou linii z Afriky, šikanu a pak emotivní závěr. Tohle přesně akedemie miluje. Ještě se divím, že hlavní hrdina neměl leukémii a nebyl homosexuál. Takový krásny souhrn v jednom filmu.
Hrob světlušek (1988)
Neskutečně silný a dojemný příběh, při kterém se člověk neubrání slzám.
Lesní jahody (1957)
Další nudný film od Bergmana, ale oproti jiným jeho kouskům jsou Lesní jahody aspoň trošku snesitelné a to hlavně díky dobrým hereckým výkonům a překrásné kameře.
V přístavu (1954)
Moje velké očekávání naplněno nebylo, ale V přístavu není vůbec špatným filmem. Za zhlédnutí stojí už kvůli excelentnímu výkonu, který předvedl Marlon Brando a ve vedlejší roli skvělí záporák Lee J. Cobb.