Recenze (300)
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Jeden z nejgeniálnějších televizních děl historie. Humor, zručně natočená akce a krásně se rozvíjející příběh dělá z obyčejného televizního seriálu umělecké dílo. A kdo tomu nevěří, ať se podívá na muzikální epizodu ze 6. série s názvem "Once More With Feeling". Snad jediný seriál vůbec, který je s přibývajícími epizodami lepší a lepší...
Showtime (2002)
Stupidní scénář a bohužel i stupidní herecké výkony.
Osudové léto (2002)
Ač sleduje klasický sportovní příběhový rámec o loserovi, který nakonec vyhraje svůj zápas, jde o jednorázovou zábavnou podívanou, která vás bude bavit, ale nebudete mít důvod dívat se na film znovu. Vyznačuje se skvělou atmosférou, díky níž jsem měl chuť hned vyskočit na prkno (a to jsem vživotě nestál ani na snowboardu :)) a romantická dějová linie ma snad jediného sympatického chlápka, který kdy v romantických příběhových liniích vystupoval :)
Nezvratný osud 2 (2003)
Jednička sice překonána není, ale jde o překvapivě důstojného následovatele. Sice obsahuje naprosto nepovedený konec a místy vcelku nudné konverzační pasáže, ale například dálniční nehoda překonává i šok při výbuchu letadla v prvním díle. A ty smrti... bizardní.
Mizerové II (2003)
Neuvěřitelná kickass akce, vtipné kickass hlášky a úžasná kickass režie. Michael Bay chtěl udělat úchylnou letní zábavu pro úchylné diváky a na 100% se mu to povedlo. Martin Lawrence ve filmu vysloví jednu větu, která celý film naprosto charakterizuje - "This is sick shit!" Pět hvězdiček jsem nedal jen proto, že je to přeci jen... sick shit.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Senzační akce, senzační zábava. Skvěle načasované vtipné scény, nepříliš natempovaný děj. Příběh bez přílišné invence a nekladoucí si velké emoční cíle, přesto entertainment jak má být. A jestli se Johnny Depp narodil pro nějakou roli, je to Jack Sparrow.
100 sladkých holek (2000)
Příjemná neurážející podívaná s nesympatickým hlavním představitelem, ale velice chytrým a sympatickým scénářem. Teenagerovská romantika v pravém slova smyslu - bez nechutností a zbytečných vulgarit.
Bulšit (2001)
Nejspíš jsem předurčen jít proti většině. Jsem fanda teen filmů, znám je a Bulšit tudíž dostal nový rozměr. Skutečně to není film pro všechny, někomu může přijít humor na úrovni dementní babičky po liposukci mozku, ale hlášky typu "Jaktože jsou na školních věčírcích všichni profesionální tanečníci?" nebo "Zpívám tuhle písničku jenom protože jsem černej." jsou prostě geniální.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Začíná to jako vydařená parodie a od dálniční honičky, která je mimochodem mnohem lepší než ta v Matrix Reloaded, začíná skvělá akční podívaná s tak výbornými triky, že ani nevíte, kde vlastně jsou, hezky vysvavěným příběhem, bohužel však už žádnou větší hloubkou a prokreslenější psychologií postav, která, mám ten pocit, ve druhém díle nechyběla. Sice tak atmosféricky nezapadá do původní duologie, ale je to velice dobrý následovník série. Ulevilo se mi...
Kluci nepláčou (1999)
Nejen Hilary Swank, ale co teprv můj miláček Chloe Sevigny! Ano, brečel jsem a nestydím se za to...