Recenze (246)
Ovečka Shaun: Vánoční příběh (2021)
Zábavné, milé a navozující vánoční atmosféru:)
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Film se mi líbil. Ty dvě hodinky hrozně rychle utekly a hlavní čtyři protagonisté hráli opravdu dobře
Předělávka tetování (2021) (pořad)
Skvělý relax, ideální pořad, když jste nemocní a potřebujete koukat na něco, u čeho nemusíte přemýšlet a ještě vám to zvedne náladu:)
Sebevražedný oddíl (2021)
Člověk se ani minutu nenudil a úplně vypnul a o to mi šlo-hodit starosti na dvě hodky za hlavu, ale hvězdička dolu za "hollywoodské srdceryvné retrospektivy" a míň humoru. A Harley je boží:)
Sexy příšery (2021) (pořad)
Jiné než další randící reality show, fajn délka a hlavně skvělý a vtipný moderátor. Mě to prostě bavilo
V nemilosti (2021)
Na moje emoce bohužel tento film nepůsobil a ta jeho snaha na ně působit mi přišla přehnaná. Pro mě docela zklamání
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Zábavná, šílená jízda...nenudila jsem se ani vteřinu
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Na tento seriál jsem slyšela spoustu pozitivních ohlasů. Pro mě to ale byla nuda, často jsem děj musela posouvat dopředu a už jsem se nemohla dočkat rozuzlení. Chyběla mi tu nadsázka, vtip...
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
První díl mě příjemně překvapil. Zábavný relax
Emily in Paris (2020) (seriál)
Tento seriál mě hodně bavil. Při jeho zkouknutí i po něm jsem měla pozitivní náladu a za to ode mně dostal o hvězdičku navíc. Také mě několikrát opravdu rozesmál a mezi ústřední dvojicí byla parádní chemie..